مصوبات سفرهای پیشین وزیر کشور به اصفهان بررسی و پیگیری شد

نشستی با حضور وزیر کشور، روند اجرا و میزان پیشرفت مصوبات سفرهای پیشین دکتر وحیدی وزیر کشور به اصفهان پیگیری شد.
تصویر مصوبات سفرهای پیشین وزیر کشور به اصفهان بررسی و پیگیری شد

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور، جمعه بیست و هفتم بهمن ماه، در جریان سفر به اصفهان، گفت: هدف از سفر یک روزه به اصفهان دیدار با نمایندگان اقوام و اقشار مختلف مردمی استان اصفهان، حضور در همایش چهار هزار نفری مجریان انتخابات استان و بررسی مصوبات سفرهای پیشین بود.

وی ادامه داد: در دیدار با اقشار مختلف مردمی اصفهان در خصوص افزایش مشارکت و فراهم کردن زمینه‌های حضور پرشور مردم در انتخابات گفت‌وگو کردیم.

وزیر کشور عنوان کرد: همچنین در همایش مجریان انتخابات استان اصفهان شور و شعف بسیار خوبی وجود داشت که تحسین برانگیز است.

دکتر وحیدی خاطرنشان کرد: راهکارهای کاهش آلودگی هوا، معضل فرونشست، تأمین آب استان و سایر مسائل مرتبط با محیط زیست اصفهان در نشستی مطرح و روند اجرای مصوبات گذشته دنبال شد.

وی ادامه داد: پیگیری مباحث مرتبط با تقویت سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان و سایر شهرهای این استان به صورت ویژه مورد بررسی و تأکید قرار گرفت.

وزیر کشور بیان کرد: درصدد هستیم تا مصوبات اجرا نشده در استان اصفهان را با قوت بیشتری دنبال کنیم.دکتر وحیدی گفت: تأمین اعتبار جهت احیای قنوات و تقویت سیستم حمل‌ونقل عمومی اصفهان از جمله مصوباتی بود که به صورت موضوعی مطرح و در خصوص آنها تصمیم‌گیری شد.

گفتنی است در این سفر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، دبیر ستاد انتخابات کشور و مدیرکل حوزه وزارتی نیز وزیر کشور را همراهی کردند.

منبع: استانداری

600449