در اصفهان چند هتل و مهمان پذیر آماده پذیرایی در ایام نوروز هستند؟

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از آمادگی کامل شهر اصفهان برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: امسال تعداد هتل‌ها از ۱۰۵ به ۱۲۰ هتل افزایش یافته است و ۲۵ مهمان‌پذیر نیز به مسافران خدمات‌رسانی می‌کند.
تصویر در اصفهان چند هتل و مهمان پذیر آماده پذیرایی در ایام نوروز هستند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان: جواد شفیعی، مسؤول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: برای اسکان مسافران نوروزی تعامل خوبی با اداره کل میراث فرهنگی و جامعه هتل‌داران صورت گرفته است، تعداد هتل‌ها از ۱۰۵ به ۱۲۰ هتل افزایش یافته است و ۲۵ مهمان‌پذیر نیز به مسافران ارائه خدمات می‌کند.

وی افزود: تعداد 600 مدرسه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است و اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با انتشار فراخوانی، واحدهای صنفی برای ارائه منازل استیجاری را انتخاب و به کمیته اسکان ستاد خدمات سفر معرفی می‌کند، تاکنون ۲۵ واحد اعلام آمادگی کرده‌اند.

شفیعی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از واحدهای صنفی مجاز منتخب اتحادیه مشاوران املاک با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان یا اتحادیه مشاوران املاک به شماره تلفن ۳۲۶۶۴۴۵۰ تماس بگیرند.

مسؤول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از آماده‌سازی مراکز اسکان در مناطق پانزده‌گانه برای استقبال از گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: امسال ۶۰ تا ۲۵۰ جلیقه‌پوش در سطح شهر به اسکان مسافران نوروزی می‌پردازند.

شفیعی با اعلام اینکه نوروز امسال تمامی خوابگاه‌های دانشجویی، زیرمجموعه دانشگاه اصفهان خواهد بود، اظهارکرد: در حال حاضر ۲۰ خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 2 هزار نفر شب خواب برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در باغ فدک ظرفیت توقف ۳هزار خودرو پیش‌بینی شده است، همچنین برای آماده سازی 30 ورزشگاه‌ سرپوشیده جهت اسکان اقدامات لازم انجام شده است.

شفیعی با بیان اینکه در صورت نیاز از ظرفیت محل سابق نمایشگاه بین‌المللی ، مصلی و سیلوی منطقه ۶ شهرداری برای اسکان مسافران نوروزی استفاده می‌شود، گفت: نوروز سال گذشته یک میلیون و ۸۰ هزار مسافر شب خواب در مدت ۱۷ شب در شهر اصفهان اسکان داشتند، این آمار ۳۰ درصد افزایش نسبت به سال‌های قبل داشت.

منبع: فارس

610982