استاندار فارس خبر داد:

اولویت نامزدهای انتخاباتی ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی است

استاندار فارس گفت: مهم‌ترین اولویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ترجیح دادن منافع ملی بر منافع شخصی و خانوادگی است.
تصویر اولویت نامزدهای انتخاباتی ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی است

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ استاندار فارس گفت: مهم‌ترین شاخصه‌های نامزدهای انتخاباتی برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی، ترجیح منابع ملی بر‌منافع شخصی و خانوادگی است.

محمد هادی ایمانیه هنگام حضور در پای صندوق رأی اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان فارس همزمان با سراسر کشور با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان از ولایتمداری و پاسخ کوبنده به دشمنان‌ انقلاب اسلامی که با تبلیغات پوچ خود در صدد کم‌رنگ نشان دادن حماسه ملی ایرانیان است.

وی با اشاره به اینکه حضور در حماسه ملی برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی و نیز در رأس امور قرارگرفتن متخصصان است‌، افزود: نامزدهای انتخاباتی باید همواره در راستای منویات رهبری و منافع ملی برنامه‌های خود را اجرایی و عملیاتی کنند.

مدیر کل دادگستری استان فارس هنگام حضور در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اظهار داشت: شرکت آحاد جامعه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ستودنی در ابعادی گسترده قابل تأمل و تقدیر است.

حجت الاسلام سید‌کاظم موسوی بیان داشت: ایجاد بسترهای لازم به ویژه ایجاد امنیت برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی از جمله اهداف نیروهای امنیتی و دست اندرکاران انتخابات بوده که تا کنون با موفقیت در سطح استان فارس در حال اجرا است.

گفتنی است، 3هزارو514 شعبه اخذ رأی شامل 2هزارو 505 شعبه ثابت، هزارو 9 سیار و با حضور 87 هزارو 250 نفر امر انتخابات در استان فارس را بر عهده دارند.

612105

مطالب مرتبط