خارج شدن از حالت لیستی در انتخابات برای کلان شهر ها مهم است

سید جلیل میرمحمدی میبدی در گفت و گویی اظهار داشت: مردم در این دور از انتخابات با وجود برخی مسائل و مشکلات در زندگی ، در انتخابات به صورت پرشور حضور پیدا کرده و با این حضور پرشورشان توطئه های دشمنان را خنثی کردند.
تصویر خارج شدن از حالت لیستی در انتخابات برای کلان شهر ها مهم است

به گزارش سایت خبری پرسون، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این انتخابات در شهرستان هایی که ارتباط پررنگی بین نمایندگان و مردم وجود نداشت حضور در پای صندوق های رأی کمرنگ بود اما در شهرستان های کوچک که ارتباط بین نمایندگان و مردم تنگاتنگ بود ما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات بودیم.

میرمحمدی با اشاره به اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فضایی آرام و به دور از هر گونه حاشیه برگزار شد، خاطرنشان کرد: بعضا پیش می آید که مردم شهرستان های بزرگ مثل تهران حتی نماینده خود را هم نمی شناسند اما در شهرستان های کوچک اینگونه نیست و ارتباط نماینده خانه ملت با مردم بیشتر و بهتر است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: آنچه در انتخابات برای حضور پرشورتر مردم مهم است اینکه در کلان‌شهرهایی از جمله تهران، انتخابات از حالت لیستی خارج شود و کسانی به عنوان نماینده به مجلس راه پیدا کنند که مشکلات ریز و درشت مردم را پیگیری می کنند، حرف مردم را می شنوند و پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.

منبع: ایرنا

614117