بهترین ارائه دهندگان سیگنال فارکس: چگونه بهترین سیگنال‌ها را پیدا کنیم

در این مقاله به بهترین ارائه دهندگان سیگنال فارکس، خواهیم پرداخت تا به شما کمک کنیم بهترین خدمات سیگنال‌ گیری را برای معاملات فارکس خود پیدا کنید
تصویر بهترین ارائه دهندگان سیگنال فارکس: چگونه بهترین سیگنال‌ها را پیدا کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، وظیفه اصلی هر معامله‌گر مبتدی فارکس این است که یاد بگیرد چگونه به طور موثر معامله کند و درک درستی از بازار فارکس داشته باشد. از سوی دیگر، معامله‌گرانی که تجربه نسبی در رابطه با بازار دارند احتمالاً با چندین ارائه‌ دهنده سیگنال فارکس مختلف مواجه شده‌اند. اگرچه سیگنال‌های معاملاتی فارکس معمولاً توسط معامله‌گران نسبتا تازه‌کاراستفاده می‌شود، آگاهی از اینکه سیگنال‌های معاملاتی فارکس برای یک معامله‌گر به چه معنا هستند و نحوه اعمال و نحوه کار آن‌ها چگونه است، برای معامله‌گران در تمام سطوح مختلف مهارت و دانش مفید است. سخت ترین جنبه کار یافتن بهترین ارائه دهندگان سیگنال فارکس است.

در این مقاله به بهترین ارائه دهندگان سیگنال فارکس، خواهیم پرداخت تا به شما کمک کنیم بهترین خدمات سیگنال‌ گیری را برای معاملات فارکس خود پیدا کنید.

سیگنال فارکس چیست؟

سیگنال فارکس، اعلان یک فرصت معاملاتی است، معمولاً در بازار ارز و بازارهای دیگر ارائه می‌شود.

بهترین سیگنال های فارکس: چگونه آنها را پیدا کنیم؟

سیگنال فارکس

یافتن بهترین ارائه دهندگان سیگنال فارکس می‌تواند کار دلهره آور و پیچیده‌ای باشد و دلیل خوبی هم برای این کار دارد. هزاران مورد برای انتخاب وجود دارند و برخی از آنها ممکن است کلاهبرداری باشند.

برای شروع، لازم است بین انتخاب سیگنال های معاملاتی رایگان فارکس و سیگنال های معاملاتی پولی تفاوت قائل شوید. این اولین قدم مهم است، زیرا آنها دو محصول متفاوت هستند که مقایسه مستقیم آنها دشوار است.

سپس می‌توانیم به برخی از داده‌های کلیدی که سیگنال فروشان ارائه می‌دهند نگاه کنیم. این شامل قیمت خرید اشتراک سیگنال های فارکس و سابقه کار سیگنال فروش است. همچنین باید تا حد امکان بازخورد‌های مشتریانی که از خدمات سیگنال فروشان استفاده می‌کنند را مطالعه کنید تا ایده روشنی از نظر معامله گران واقعی در مورد خدمات مورد نظر داشته باشید.

نحوه یافتن سیگنال های دستی و خودکار فارکس

بهترین سیگنال فارکس

در مورد سیگنال های خریداری شده، سیگنال های معاملاتی دستی و اتوماتیک فارکس را می‌توان به صورت آنلاین به دست آورد. هنگامی که قصد خرید دارید، ابتدا بررسی کنید که ارائه دهنده سیگنال فارکس امکان استفاده رایگان جهت آزمایش به شما ارائه می‌دهند یا خیر. همچنین مهم است که فقط با شرکت هایی کار کنید که مایل به ارائه نتایج ارزیابی شده قبلی هستند.

علاوه بر این، به شرکت‌هایی که اطلاعات خود را تأیید می‌کنند و به نمایش می‌گذارند، به جای شرکت‌هایی که از ارائه آزمایش رایگان به معامله‌گران برای بار اول خودداری می‌کنند، بسیار راحت‌تر می‌توان اعتماد کرد.

چهار راه اصلی برای دریافت سیگنال های معاملاتی فارکس وجود دارد. انتخاب شما به هدف، زمان در دسترس، سطح فعالیت، سطح کنترل و میزان ریسک شخصی شما بستگی دارد.

1- پیام

در این حالت، بهترین سیگنال‌های بازار فارکس توسط ارائه دهندگان از طریق یک پیام به معامله‌گر منتقل می‌شود که می تواند به صورت ایمیل، پیامک یا از طریق یک برنامه پیام رسانی تلفن همراه مانند تلگرام یا واتساپ باشد. سپس انجام بقیه کار به عهده معامله‌گر است.

در این حالت، معامله‌گر همیشه حساب معاملاتی خود را مدیریت می‌کند و به سادگی سیگنال‌ها را با وارد کردن موقعیت‌های پیشنهادی در پلتفرم معاملاتی خود دنبال می‌کند.

این به معامله‌گر اجازه می‌دهد تا احساس امنیت بیشتری داشته باشد، زیرا شخص ثالث هیچ کنترلی بر حساب معاملاتی معامله‌گر نخواهد داشت.

با این حال، این معامله‌گر باید یک ریسک روانی دیگر را تحمل کند. به عنوان مثال، هنگامی که ارائه دهنده سیگنال متحمل یک سری ضرر می شود، گاهی اوقات برای معامله‌گر دشوار است که سیگنال‌ها را دنبال کند و در نتیجه به طور بالقوه لحظه بازگشت سود را از دست بدهد.

2- نرم افزار متاتریدر و کپی تریدینگ

یک سرویس کپی تریدینگ استفاده از سیگنال های فارکس را ساده می‌کند. با استفاده از این روش، حساب ارائه دهنده و حساب معامله گر متصل می شوند. هنگامی که یک عملیات توسط ارائه دهنده سیگنال در حساب خود انجام می گیرد، به طور خودکار به حساب معامله گر مشتری هم وارد می‌شود.

پلتفرم های معاملاتی متا‌تریدر 4 و 5 ، نرم افزار‌های سیگنال معاملاتی را ارائه می‌دهند و امکان کپی تریدینگ را فراهم می کنند.

تامین‌کننده از راه دور موقعیت‌هایی را در حساب مشتری وارد می‌کند، با استفاده از یک رمز عبور خاص که فقط به آنها اجازه می‌دهد معاملات را فیلتر کنند و به هیچ خدمات حسابی مانند واریز یا برداشت و غیره دسترسی نداشته باشند. در این مثال، معامله‌گر همچنین با امکان مداخله آزادانه، اگر بخواهد میتواند تغییراتی را انجام دهد

3- سیگنال های معاملاتی خودکار فارکس (ربات‌ معاملاتی)

معامله‌گر همچنین می‌تواند از نرم‌افزار معاملاتی خودکار یا همان ربات‌های معاملاتی استفاده کنند، که به‌طور خودکار سیگنال‌های معاملاتی را در زمان واقعی تولید می‌کنند یا حتی می‌توانند به‌طور خودکار موقعیت‌ها را وارد کنند.

ربات‌های معاملاتی، به صورت رایگان یا برای فروش در پلتفرم های متاتریدر هستند و می توانند توسط ارائه دهندگان سیگنال فارکس نیز فروخته شوند.

4- مدیریت حساب سیگنال های فارکس

حساب مدیریت شده فارکس نوعی "مدیریت سرمایه" است که در آن تامین کننده یا مدیر معاملات کنترل کاملی بر عملیات معاملاتی حساب‌های افراد دارد و هر تصمیمی که با معاملات خود بگیرد به شکل اتوماتیک برای تمام حساب‌های تحت کنترل اعمال می‌شود و تغییری در آن نمی‌توان ایجاد کرد.

ویژگی‌های بهترین ارائه دهندگان سیگنال فارکس چیست؟

بهترین ارائه دهندگان سیگنال های معاملاتی رایگان و پولی فارکس ویژگی‌های یکسانی دارند از جمله:

  • ارائه سطوح دقیق موقعیت های ورود، حد ضرر و خروج.
  • تجزیه و تحلیل کامل و یا نظر در رابطه با سیگنال های خود.
  • ارائه تاریخچه معاملاتی که سود و زیان را نشان می‌دهد و همچنین آمار مربوط به نتایج تاریخی را نشان دهد که ترجیحاً توسط یک سرویس یا شخص ثالث خارجی تأیید شود.

این‌ها مهم‌ترین خدمات الزامی برای ارائه دهندگان سیگنال در بازار فارکس هستند اما نمی‌توان برای فعالیت فقط به این موارد اکتفا کرد.

نتیجه‌گیری

استفاده از سیگنال فارکس بدون علم و تنها با استفاده از اطلاعات معامله شاید در 1 درصد حالت سود ده باشد اما در بلند مدت قطعا باعث زیان معامله گران خواهد شد. بهترین راه استفاده از سیگنال فارکس پیدا کردن سیگنال فارکس معتبر با توجه به نکات ذکر شده در مقاله بالا و همچنین مشاهده آموزش های مرتبط با بازار فارکس و نحوه استفاده از سیگنال ها می‌باشد.

اگر تازه وارد هستید پیشنهاد می‌شود که اول از همه مفاهیم اولیه بازارهای مالی را مطالعه کرده و با آنها کاملا آشنا شوید. سپس با توجه به آموزش کانال سیگنال فارکس انتخاب شده ، طبق اصول مدیریت سرمایه و اطلاعات هر سیگنال، معاملات خود را انجام دهید. همچنین در صورت امکان از تجربه و راهنمایی های افراد فعال در این بازار نیز استفاده کنید که هر چه در این بازار بیاموزید، باز هم کم است.

منبع: .

624819