افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی به زودی در شهرستان خفر

مسئول میراث فرهنگی، گردشگردی و صنایع دستی شهرستان خفر گفت: برای رفاه حال گردشگران به زودی 2 اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان خفر به بهره‌بردی می رسد.
تصویر افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی به زودی در شهرستان خفر

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس؛ مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خفرگفت: به زودی ۲ واحد اقامتگاه بوم‌گردی شهرستان خفر به بهره‌برداری می رسد.

علی اصغر طاهری باب اناری امروز 14 فروردین‌ماه 1403 بابیان اینکه به‌ زودی ۲ واحد اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان خفر به بهره‌برداری می‌رسد افزود: شهرستان خفر به دلیل چهارفصل بودن و آب‌وهوای مناسب و نزدیک بودن به مرکز استان مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران است.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خفربیان کرد: با توجه به نیاز گردشگران تاکنون ۵ واحد اقامتگاه برمگردی مجوز فعالیت در این شهرستان را اخذ کرده و در چرخه خدمت‌رسانی قرار دارند و ۲ واحد دیگر نیز به‌زودی افتتاح می‌شود.

طاهری باب اناری با بیان اینکه اقامتگاه‌های بومگردی هفت‌چنار و خفر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در مساحت‌های 2 و 3 هزار متر و زیربنای بیش از 400 متر و تعداد ۱۰ اتاق ایجاد و تجهیز شده اندا فزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحدها اشتغال ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم صورت می‌گیرد.

624920