سوله یخ در مرز مهران در اربعین امسال ایجاد می شود

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با بیان اینکه از گذرگاه مهران بیشترین زوار تردد می‌کنند،گفت: این میزان تردد در ایام اربعین‌ حسینی نیازمند امکانات و فراهم کردن شرایط لازم است.
تصویر سوله یخ در مرز مهران در اربعین امسال ایجاد می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدکاظم آل‌‌صادق امروز در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق، با اشاره به برگزاری بسیار خوب کنگره اربعین‌حسینی در سال گذشته گفت: رضایت مسئولان ایرانی و عراقی از اربعین گذشته، مرهون تعامل و هم‌دلی مسولان دو کشور در برگزاری این کنگره عظیم است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق با بیان اینکه باید تلاش شود که حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی کاهش یابد، افزود: همان‌طور که مشاور وزیر اعلام کردند خط‌مشی راه‌ها و نصب علایم بیشتر در این مسیرها کار می‌شود که از این اقدام تشکر می‌شود.

آل‌‌صادق با تاکید بر بیشترین تردد زائران از گذرگاه مهران در ایام اربعین گفت: حتما این میزان تردد در ایام اربعین‌حسینی نیازمند امکانات و فراهم کردن شرایط لازم است.

وی ادامه داد: سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ لازم است که با هماهنگی و تعاملی که بین دو طرف وجود دارد این نیازها شناسایی و آمارگیری می‌شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با تاکید بر اینکه یک سوله یخ در مرز مهران با موافقت طرف عراقی ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: باید نیازمندی‌های لازم را شناسایی و برطرف کرد تا اربعین بهتری نسبت به سال‌های گذشته رقم بخورد.

منبع: تسنیم

657937