فال روزانه سه شنبه ۱۸ اردیبهشت 1403

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
تصویر فال روزانه سه شنبه ۱۸ اردیبهشت 1403

به گزارش سایت خبری پرسون، برای مطلع شدن از وقایع جالب و جذاب پیش روی خود با همراه شوید.

فال روزانه واقعی شخصی متولدین ۱۸ اردیبهشت:

فال روز تولد: امسال یه سال پرهیاهو در انتظارت هست! اطرافیانت یه عالمه نگرانی و دردسر دارن و مدام از تو کمک میخوان. خوبه که به بقیه کمک کنی، ولی حواست باشه که انقدر غرق تو مشکلات اونا نشی که از کار و زندگیت عقب بمونی. مشکلاتی که امسال داری خیلی بزرگ نیستن، یه ذره تلاش کنی، حل میشن. پس زیاد غصه نخور، به فکر آینده باش، به هدف هایی که تو زندگیت داری فکر کن. دوستان خوبی داری که همیشه پشتت هستن، تو هر شرایطی میتونی رو کمکشون حساب کنی. مهر و شهریور یه فرصت خوب برای استراحته، یه مسافرت برو، یه تفریحی بکن، یه کم از این هیاهو دور شو. هیچ کس از تو توقع معجزه نداره، هر کاری که میتونی انجام بده، بقیه اش هم ولش کن. اواخر سال یه اتفاق خوب تو زندگیت میفته که همه چی رو به بهترین شکل ممکن عوض میکنه.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

چرخ گردون داره تندتر از همیشه می چرخه! یه جورایی انگار همه چی طبق برنامه پیش میره و تو هم داری تو فاز ریلکسی و بی خیالی سیر میکنی. یادت باشه که همین آرامش کلید موفقیت امروزه. مثل قایقی که خودشو به دست امواج میسپره، تو هم با جریان پیش برو و بذار خودش تو رو به ساحل آرامش برسونه. یه وقتایی رها شدن و سپردن کار به دست تقدیر هم میتونه خوب باشه. تحت هیچ شرایطی زیر بار کاری که از توانت خارجه نرو. اگه یه موقع مشکلی پیش بیاد، نه تنها کسی کمکت نمیکنه، بلکه باید بری یه تنه جواب پس بدی. راستی، اون بسته ای که سفارش داده بودی هم سر وقت به دستت میرسه. اما یه دوراهی احساسی هم توی ذهنت داری که حسابی گیجت کرده. نمیدونی کدوم راه رو انتخاب کنی. یه کم صبر کن و به حرف دلت گوش بده.

متولد : نوزاد طبیعت

سمبل : قوچ

شعار : من هستم

ستاره حاکم : مارس (مریخ)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : الماس ، یاقوت

رنگ محبوب : قرمز ، صورتی روشن

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : رز سرخ

روز مبارک : سه شنبه

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

انگار یه بمب انرژی تو وجودت ترکیده! بزن بریم که یه عالمه کار داری که باید انجام بدی. از این حال خوبت نهایت استفاده رو ببر و برو سراغ اون کاری که مدتهاست داری بهش فکر میکنی. مطمئنم که یه عالمه آدم از دیدن استعدادها و کارهای قشنگت کیف میکنن و کلی تحسینت میکنن. به خودت ایمان داشته باش. با اعتماد به نفس میتونی تو همه زمینه ها موفق بشی، چه تو کار و چه تو زندگی شخصی. یه فرصت عالی هم هست که با عشقت یه گفنگوی درست و حسابی داشته باشی. یه عالمه حرف نگفته مونده که باید دوتایی حلش کنید. تو رابطه عاطفی هر کس گذشته ای داره، ولی مهم اینه که الان چطور با هم هستین. دنبال سرک کشیدن تو زندگی خصوصی بقیه نباش و فقط رو زندگیت خودت تمرکز کن. مشکلات رو ول کن و الکی قضیه رو بزرگ نکن. هر چی بیشتر به یه چیزی فکر کنی، حلش سخت تر میشه.یه دوست قدیمی که اصلا توقعشو نداری قراره بیاد سراغت. یه پیشنهاد خیلی جالبی هم داره که میتونه زندگیت رو حسابی تغییر بده.

متولد : طفل شیرخوار طبیعت

سمبل : گاو نر

شعار : همه چیز مال من است

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : ثابت

فلز وجود : مس

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی ، صورتی ، بنفش

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز صورتی

روز مبارک : جمعه

♊ فال روزانه متولدین خرداد

انگار یه عالمه دو راهی جلوت سبز شده و داری حسابی گیج میزنی. نمیدونی کدوم راه رو انتخاب کنی و همین موضوع باعث شده که حسابی ناامید و بی حال بشی. مشکل اینجاست که تو فقط یه طرف قضیه رو میبینی و از بقیه زوایا غافلی. یه کم زاویه دیدتو عوض کن و از بقیه هم نظر بخواه. مطمئنم که با یه دید بازتر میتونی بهترین تصمیم رو بگیری. حرف دلت رو هم به اون آدمی که دوسش داری بگو. شاید با یه هدیه کوچولو بهش بفهمونی که چقدر برات مهمه. مطمئن باش که اون هم قدر محبتت رو میدونه. صبح ها یه کم زودتر از خواب بیدار شو. اینجوری میتونی کارهای عقب افتاده رو انجام بدی و یه عالمه هم جلو بیفتی. یه نفر یه قولی بهت داده، ولی انگار یه کم دیرتر از چیزی که فکر میکردی قراره عملیش کنه. راستی، یه مشکلی هم توی کار داری، ولی الکی بزرگش نکن. با یه کم صبر و حوصله میتونی حلش کنی.

متولد : کودک طبیعت

سمبل : دوقلوها

شعار : من فکر میکنم

ستاره حاکم : مرکوری (عطارد)

عنصر وجود : هوا

شخصیت : راوی

فلز وجود : جیوه

سنگ خوش یمن : زمرد کبود

رنگ محبوب : زرد ، سبز ، آبی

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : کاملیا

روز مبارک : چهارشنبه

♋ فال روزانه متولدین تیر

صبح قشنگت با حرف زدن و گپ زدن با آدمای دور و ورت شروع میشه. ارتباطات امروزت خیلی عالیه و حرف دلت رو راحت میتونی به زبون بیاری. تو طول روز حسابی سرت شلوغه و باید حسابی کار کنی، ولی نگران نباش! این فعالیت ها کلی حالت رو خوب میکنه و یه عالمه انرژی بهت میده. اعتماد به نفست هم توی اوجه و هر کاری رو که شروع کنی، میتونی به بهترین شکل ممکن انجامش بدی. احتمال داره که امروز با یه آدم جدید آشنا بشی که دیدگاهت رو نسبت بهش عوض میکنه. اما اگه میخوای با این آدم دوستیت عمیق و پایدار بشه، باید رو راست و صادق باشی و حس و حالت رو بدون رودروایسی بهش بگی. ممکنه تو طول روز به یه دوراهی برسی و مجبور بشی یه تصمیم مهم بگیری. تغییرات مثبتی تو زندگیت در حال رخ دادنه، فقط کافیه که شجاع باشی و یه تصمیم درست بگیری. یه کوچولو هم حواست به رفتارت با یکی از عزیزانت باشه. شوخی های زیاد و حرفای کنایه آمیز میتونه دلشو برنجونه. یادبگیر که بهش احترام بذاری و باهاش مهربون باشی.

متولد : تازه بالغ طبیعت

سمبل : خرچنگ

شعار : من احساس میکنم

ستاره حاکم : ماه

عنصر وجود : آب

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : نقره

سنگ خوش یمن : مروارید

رنگ محبوب : سایه ای از رنگهای خاکستری و آبی و سبز

عدد خوش یمن : ۲

گل محبوب : بنفشه ، لی لی

روز مبارک : دوشنبه

♌ فال روزانه متولدین مرداد

فال امروزت میگه که روز کمی چالش برانگیز در انتظارت هست، اما نگران نباش، قرار نیست کم بیاری! امروز انگار یه جوری شده که حرفاتو به زبون آوردن برات سخته و حس میکنی بقیه حرفاتو نمیفهمن. به جای اینکه حرص و جوش بخوری و غرق در افکار منفی بشی، سعی کن تمرکزتو از روی دیگران برداری و زیادی رو مسائل ریزبین نباشی. اینجوری آرومتر میشی و میبینی که رفتار بقیه اونقدرها هم که فکر میکنی اذیت کننده نیست. یه موضوعی تو رابطه عاطفیت ذهنت رو مشغول کرده و هر چی بیشتر بهش فکر میکنی، بیشتر آشفته میشی. به جای غرق شدن تو افکار منفی، به خوبی های طرف مقابلت توجه کن و سعی کن باهاش حرف بزنی. اینجوری هم مشکلت حل میشه و هم دلت آروم میگیره. یه مشکلی تو زندگیت پیش اومده، اما نترس! تو قوی تر از این حرفایی که نتونی از پسش بربیای. فقط کافیه که شجاعت داشته باشی و با تمام قدرت باهاش روبرو بشی. فشار زندگی ممکنه اذیتت کنه، اما یادت باشه که با آرامش و صبر و حوصله میتونی همه کارها رو به نحو احسن انجام بدی.

متولد : جوان طبیعت

سمبل : شیر

شعار : من اراده میکنم

ستاره حاکم : خورشید

عنصر وجود : آتش

شخصیت : ثابت

فلز وجود : طلا

سنگ خوش یمن : یاقوت زرد

رنگ محبوب : رنگهای غروب خورشید

عدد خوش یمن : ۱

گل محبوب : آفتابگردان

روز مبارک : یکشنبه

♍ فال روزانه متولدین شهریور

یه روز فوق العاده پرانرژی و پر از اتفاقات خوب در انتظارت هستش. انقدر انرژی داری که میتونی کوه هارو جابجا کنی! این همه انرژی به خاطر موفقیت هایی هستش که تو این مدت به دست آوردی. تو سختی های زیادی رو پشت سر گذاشتی و حالا وقتشه که از ثمره تلاشت لذت ببری. احساس میکنی که یه نفر بهت علاقه داره، اما فعلا نمیخوای بهش محل بذاری. بهتره که یه مدت دیگه هم صبر کنی و ببینی چی تو سرش هست. تو تصمیم گیری هات خیلی منطقی هستی، اما یادت نره که به حست هم اعتماد کنی. به جای اینکه مدام در مورد زندگی بقیه نظر بدی، بیشتر به زندگی خودت برس. خبرهای خوب در راهه! به زودی اتفاقات خیلی خوشایندی تو زندگیت میفته. احتمال داره یکی از نزدیکانت نامزد کنه که خبر خیلی خوشحال کننده ایه. یه تولد هم تو خانواده‌تون هست که قدمش مبارکه. فقط یه چیزی یادت نره: بیشتر به تغذیه ات توجه کن.

متولد : بالغ طبیعت

سمبل : فرشته

شعار : من تجزیه و تحلیل میکنم

ستاره حاکم : ولکان و مرکوری

عنصر وجود : خاک

شخصیت : راوی

فلز وجود : پلاتین

سنگ خوش یمن : عقیق سبز

رنگ محبوب : سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : Forgetmenot

روز مبارک : چهارشنبه

♎ فال روزانه متولدین مهر

امروز انگار یه جوری شده که نمیتونی یه جای امن و راحت برای خودت پیدا کنی. حس میکنی که از اهداف و آرزوهات دور شدی و داری ناامید میشی. اما یادت باشه که هیچ وقت زندگی بر وفق مراد صد در صد ما پیش نمیره. به جای اینکه غرق در افکار منفی بشی، سعی کن با بقیه بیشتر حرف بزنی و از تجربیاتشون استفاده کنی. اینجوری میفهمی که تو تنها نیستی و خیلی ها هستن که تو شرایط مشابه تو بودن و تونستن ازش عبور کنن. یه رفتار عجیب و غریبی از طرف شریک زندگیت دیدی که باعث شده عصبی بشی. به جای اینکه جنجال راه بندازی و دعوا کنی، سعی کن خونسردیت رو حفظ کنی و باهاش حرف بزنی. اینجوری هم مشکلتون حل میشه و هم رابطتون قوی تر میشه. یه ایده ی جدید به ذهنت رسیده که عملی کردنش میتونه خیلی بهت کمک کنه. یه اتفاقی تو زندگیت افتاده که باعث شده ناراحت بشی. به جای اینکه دنبال مقصر بگردی، سعی کن با واقعیت کنار بیای. گاهی اوقات تقصیر هیچ کس نیست و فقط یه سری اتفاقات به صورت اتفاقی رخ میدن.

متولد : با آرمان ازدواج

سمبل : ترازو

شعار : من تعادل برقرار میکنم

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : هو

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : مس درخشان

سنگ خوش یمن : الماس ، اوپال

رنگ محبوب : بژ ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز سفید

روز مبارک : جمعه

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز انقدر قوی هستی که با یه ذره تلاش میتونی به بهترین نتیجه ها برسی! از این فرصت عالی استفاده کن و روی کارهای مهم زندگیت تمرکز کن. احتمال داره که یکی از دوستات بهت کمک کنه تا کارهاتو سریعتر انجام بدی. اگه میخواهی بقیه حال تو رو درک کنن و به دردت بخورن، اول خودت باید حرف دلت رو بهشون بزنی. پس خجالت رو بذار کنار و احساساتت رو به زبون بیار. یه حرفی به گوشت میرسه که باعث میشه بترسی، اما نگران نباش! اتفاقی که ازش میترسی نمیفته، فقط کافیه که محکم و صبور باشی. تو یه تقسیم بندی باید عدالت رو رعایت کنی و کاری نکنی که حق کسی ضایع بشه. برای خودت یه جشن کوچولو بگیر. اینجوری حالت خیلی بهتر میشه و کلی بهت خوش میگذره. یه پول کوچولو هم بهت میرسه که باعث خوشحالیت میشه. نگرانی هایی هم در مورد یه موضوع کاری داری، اما غصه نخور! این نگرانی ها زودگذر هستن و مشکلت حل میشه.

متولد : با آرمان …

سمبل : عقرب

شعار : من آرزو میکنم

ستاره حاکم : پلوتو

عنصر وجود : آب

شخصیت : ثابت

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : سیلیس

رنگ محبوب : قرمز تیره

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : ارکیده ، رازقی

روز مبارک : سه شنبه

♐ فال روزانه متولدین آذر

تو همیشه قبل از اینکه کاری رو شروع کنی، خوب فکر میکنی و همه جوانب رو در نظر میگیری. این تامل و تفکر باعث شده که تو یه آدم صبور و محتاطی باشی و به همین خاطر شروع کارهای جدید برات یه ذره سخته. اما امروز نتیجه صبر و شکیبایی تو رو میبینی و به هدفی که میخواستی میرسی. تو یه کاری عقب نشینی کردی و الان پشیمون شدی. اما یادت باشه که هیچ وقت برای جبران گذشته دیر نیست. فقط کافیه که به خودت ایمان داشته باشی و با اعتماد به نفس دوباره شروع کنی. رابطه ات با یکی از دوستات یه ذره شکراب شده. اما الان زمان مناسبی برای حل این مشکل نیست. یه ذره صبر کن تا همه چیز آروم بشه و بعد باهاش حرف بزن. یه نفر با یه حرفی که میزنه گیجت میکنه و باعث میشه که به تصمیمات خودت شک کنی. اما قبل از اینکه تسلیم بشی، خوب فکر کن و گذشته رو مرور کن. اینجوری میتونی از خودت و تصمیمت دفاع کنی. زندگی پر از سختی و چالش هست، اما یادت باشه که این سختی ها همیشگی نیستن. پس قوی باش و اجازه نده که طوفان های زندگی تو رو از پا در بیارن.

متولد : با آرمان کسب اطلاعات

سمبل : اسب با سیمای انسان

شعار : من میبینم

ستاره حاکم : ژوپیتر (مشتری)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : راوی

فلز وجود : قلع

سنگ خوش یمن : فیروزه

رنگ محبوب : ارغوانی

عدد خوش یمن : ۳

گل محبوب : میخک

روز مبارک : پنج شنبه

♑ فال روزانه متولدین دی

تو تو یه نقطه ای از زندگیت هستی که باید یه قدم بزرگ برداری. برای رسیدن به اهدافت باید هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی قوی باشی. فقط کافیه که عزت نفس داشته باشی و به خودت ایمان داشته باشی. تو انسان قوی، شجاع و با انگیزه ای هستی، اما یه وقتایی تو رابطه عاطفیت ضعیف عمل میکنی. شاید بهتر باشه که یه مدت تنها به خودت فکر کنی و ببینی که چی جلوی پیشرفت تو رو میگیره. اگه تو رابطه ای هستی که خوشحال نیستی، یه ذره زودتر به فکر خودت باش و این رابطه رو تموم کن. یه نفر تو اطرافت هست که رفتارش مشکوکه. حواست بهش باشه و گول ظاهرش رو نخور. فقط برای کسی ارزش قائل شو که برای تو هم ارزش قائل هست. برای رسیدن به هدفت یه راه پر پیچ و خم در پیش داری. اما ناامید نشو و با اراده و پشتکار به تلاش ادامه بده. تو این مسیر با یه آدم جدید آشنا میشی که ملاقات باهاش برای تو خیلی خوش یمن هست.

متولد : با آرمان تجربه کردن

سمبل : بز

شعار : من به کار میگیرم

ستاره حاکم : ساترن (زحل)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : سرب

سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ

رنگ محبوب : سیاه ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۸

گل محبوب : ماگنولی

روز مبارک : شنبه

♒ فال روزانه متولدین بهمن

احساس ضعف بدنی میکنی و شاید دلیلش استرس و اضطراب باشه. بهتره که یه ذره از محیط کار و شلوغی ها دور بشی و با خودت خلوت کنی. ورزش کردن هم میتونه حالت رو خیلی بهتر کنه. امروز زمان مناسبی برای انجام کارهای مهم نیست، پس بهتره که گفتگوی عاطفی با شریکت رو به یه وقت دیگه موکول کنی. دلیل این کار رو هم بهش توضیح بده تا سوتفاهمی پیش نیاد. یه نفر از دور مراقب تو هست و خیلی بهت علاقه داره. شاید بهتر باشه که گذشته ها رو فراموش کنی و به خودت و این آدم جدید یه فرصت دوباره بدی. تو کارهای خونه هم یه ذره بیشتر مشارکت کن. اینجوری هم زندگی مشترکتون گرم تر میشه و هم آرامش بیشتری بهت دست میده. زمانی رو هم به گذراندن وقت با عزیزانت اختصاص بده. اینجوری خیلی حالت بهتر میشه و از زندگیت بیشتر لذت میبری. به تازگی یه سرگرمی جدید هم پیدا کردی که خیلی ازش لذت میبری.

متولد : با آرمان ایده آلیستی

سمبل : مرد و دلو

شعار : من میدانم

ستاره حاکم : اورانوس

عنصر وجود : هو

شخصیت : ثابت

فلز وجود : اورانیوم

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی

عدد خوش یمن : ۴

گل محبوب : نرگس

روز مبارک : شنبه

♓ فال روزانه متولدین اسفند

یه آدم خود رای و مغرور تو اطرافت هست که مدام میخواد باهات بحث و جدل کنه. از این شرایط ناراحت نشو، چون نتیجه این بحث ها برای تو مثبته. تو میفهمی که باید از یه سری آدمای غیرقابل اعتماد تو زندگیت فاصله بگیری تا تو کارت موفق بشی. به زودی یه فرصت عالی نصیبت میشه که تو یه جمعی خودت رو نشون بدی. نیازی نیست که احساساتت رو کنترل کنی، فقط باید حرف دلت رو بزنی تا بتونی تاثیرگذار باشی. تو یه جمع دوستانه یه پیشنهاد بهت میشه. بهتره که سرت رو به درد نیاری و این پیشنهاد رو رد کنی. اینجوری هم دوستیتون حفظ میشه و هم برای خودت دردسر درست نمیکنی. یه خبر خیلی خوشحال کننده هم به زودی به گوشت میرسه. همین روزا یه جابجایی هم خواهی داشت. اصلا نگران نباش و به خودت فشار نیار، چون این جابجایی برای تو خیلی خوبه و کلی به نفعت هست.

متولد : با آرمان تفویض

سمبل : ماهی

شعار : من باور دارم

ستاره حاکم : نپتون

عنصر وجود : آب

شخصیت : راوی

فلز وجود : تشعشعی از فلزات مصنوعی

سنگ خوش یمن : زمرد

رنگ محبوب : سایه آبی و سبز دریایی

عدد خوش یمن : ۷

گل محبوب : لی لی ، بنفشه

روز مبارک : پنجشنبه

منبع: تصویر زندگی

657986