فوت کودک ۶ ساله در رودخانه گاماسیاب/ شهر چشمه های خروشان یک دست لباس غواصی نداشت!

کودک ۶ ساله نهاوندی که به رودخانه خروشان گاماسیاب نهاوند افتاده بود، متاسفانه بعد از ساعت ها جستجو سرانجام پیکر بی جانش در نبود و فقدان یک دست لباس غواصی و تجهیزات غواصی، از رودخانه بیرون کشیده شد.
تصویر فوت کودک ۶ ساله در رودخانه گاماسیاب/ شهر چشمه های خروشان یک دست لباس غواصی نداشت!

به گزارش سایت خبری پرسون،کودک ۶ ساله نهاوندی که به رودخانه خروشان گاماسیاب نهاوند افتاده بود، متاسفانه بعد از ساعت ها جستجو سرانجام پیکر بی جانش در نبود و فقدان یک دست لباس غواصی و تجهیزات غواصی، از رودخانه بیرون کشیده شد.

حدود ساعت ۱۵ امروز کودکی ۶ ساله ای به نام محمد گنجی به همراه عمو و برادرش به کنار رودخانه گاماسیاب در حاشیه روستای فیازمان می روند در یک لحظه در اب غرق می شود و به علت بارش های چند شبانه روز گذشته و طغیان رودخانه گاماسیاب و جریان تند اب رودخانه اثری از این کودک پیدا نمی شود

به گفته اهالی روستای فیازمان با فریادهای برادر و عموی این کودک مردم روستای فیازمان به کمک می آیند و گوشه به گوشه داخل و حاشیه رودخانه را جستجو می کنند ولی خبری از کودک نیست.

فریدون ظفری یکی از اهالی روستای فیازمان گفت: قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی، پلیس، بسیج، هلال احمر صدها نفر از اهالی روستای فیازمان، جهان آباد و تکه به جستجوی پیدا کردن این کودک ۶ ساله افتادند که در رودخانه گاماسیاب غرق شده است.

وی افزود: متاسفانه شهرستان نهاوند لباس و تجهیزات و یک تیم غواصی ندارد و از دست هلال احمر و آتش نشانی کار بر نمی آید و بیش از چندین ساعت بود که خانواده این کودک با گریه و زاری دنبال دریافت نشانی از فرزندشان بودند.

اهالی روستا هم از حضور نیافتن تعدادی از مسئولان در رابطه با این حادثه گلایه دارند و میپرسند چرا در شهرستان یک دست لباس و تجهیزات غواصی برای نیروهای هلال احمر و اتش نشانی وجود ندارد!

همچنین ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این خصوص گفت: بعد ۵ ساعت تلاش جسد کودک ۶ ساله نهاوندی به نام محمد یاسین گنجی توسط هلال احمر و سایر نیروهای امدادی از زیر آب پیدا و به بیمارستان منتقل شد و متاسفانه فوت شد.

منبع: پُرسون

658077