بهترین مکمل ورزشی برای بدنسازان حرفه‌ای

جهت شناخت بهترین مکمل ورزشی برای بدنسازان حرفه‌ای و خرید این محصولات با بهترین قیمت، می‌توانید به وبسایت داروخانه صبا مراجعه نمایید.

تصویر بهترین مکمل ورزشی برای بدنسازان حرفه‌ای

به گزارش سایت خبری پرسون، بهترین مکمل ورزشی برای بدنسازان حرفه‌ای مکملی است که می‌تواند نیازهای مختلف ورزشکاران را به خوبی برطرف سازد. از اصلی‌ترین فواید ورزش منظم می‌توان به افزایش قدرت و عضله اشاره کرد. داشتن عضله علاوه بر اینکه برای سلامتی شما خوب است، موجب می‌شود در طول زندگی خود و در حین ورزش نیز عملکردی بسیار خوب داشته باشید.

شناخت دقیق مکمل‌های ورزشی برای بدنسازی اهمیت زیادی دارد، چراکه این مکمل‌ها می‌توانند تاثیر بسیار زیادی روی افزایش ماهیچه‌های شما داشته باشند. فرقی نمی‌کند آقا یا خانم هستید، در هر صورت داشتن شناخت در مورد بهترین مکمل ورزشی نظیر پروتئین وی برای بدنسازان حرفه‌ای در کنار یک برنامه تغذیه‌ای مناسب، قطعا شما را به نتیجه مطلوب خواهد رساند.

بهترین مکمل‌ها برای بدنسازی

بهترین مکمل ورزشی برای بدنسازان حرفه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا در کنار برنامه ورزشی صحیح، زیر نظر مربیان حرفه‌ای و باتجربه، ماهیچه‌ها و عضلات خود را بیشتر ورزیده کنید و بتوانید حجم آن‌ها را افزایش دهید. در موارد زیر چند مورد از بهترین مکمل‌های بدنسازی را بیان می‌کنیم:

کراتین

کراتین جزو یکی از مولکول‌هایی است به صورت طبیعی در بدن هر فردی تولید می‌شود و انرژی موردنیاز برای بافت‌ها و ماهیچه‌ها را تامین می‌کند. با این وجود، مصرف کراتین به عنوان بهترین مکمل ورزشی برای بدنسازان حرفه‌ای می‌تواند موجب افزایش حجم عضلات شما شود. در حقیقت، بسیاری از تحقیقات نشان داده‌اند که کراتین می‌تواند قدرت عضلانی ورزشکاران را بهبود بخشد؛ بنابراین اگر به دنبال عضله‌سازی هستید، قطعا کراتین مکمل مناسبی برای شما خواهد بود.

با مصرف این مکمل می‌توانید قدرت بیشتری به دست بیاورید و بتوانید هنگام ورزش بهترین عملکرد را داشته باشید و در طول زمان عضله‌های حجیم‌تری را برای خود بسازید. در حالت کلی، این مکمل می‌تواند به افزایش توده‌های عضلانی شما کمک کند؛ بنابراین اگر به دنبال یک مکمل مناسب برای افزایش حجم عضلات خود هستید، می‌توانید از مکمل کراتین استفاده کنید.

بهترین مکمل ورزشی برای بدنسازان حرفه ای

معرفی مکمل بدنسازی پروتئین وی

پروتئین وی جزو یکی از بهترین و مفیدترین پروتئین‌ها بین بدنسازان و ورزشکاران محوسب می‌شود. این پروتئین در طعم‌های مختلفی وجود دارد که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به طعم‌های شکلاتی، وانیل و توت فرنگی اشاره کرد. در استفاده از این پروتئین لازم است تا به مواد افزودنی آن نیز توجه داشته باشید؛ زیرا برخی از انواع این مکمل‌ها افزودنی‌های تقلبی و غیر مجاز دارند.

ناگفته نماند که از این پروتئین طعم دار در تهیه شیک و اسموتی و پنکیک نیز استفاده می‌شود و بسیاری نیز برای ورزشکاران دارد. بسیاری از تحقیقات نشان می‌دهند که این مکمل در مقایسه با دیگر مکمل‌های بدنسازی فواید بیشتری دارد و بهترین مکمل ورزشی برای بدنسازان حرفه‌ای به حساب می‌آید.

این پروتئین علاوه بر فواید متعددی که برای ورزشکاران دارد، به کاهش فشار خون، کاهش افسردگی، کاهش قندخون و… نیز کمک می‌کند. علاوه بر این موارد پروتئین وی می‌تواند به بهبود ایدز و سلول‌های سرطانی نیز کمک کند. از مزایای بسیار خوب این پروتئین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت جذب بالا به علت پی اچ پایین و حل شدن در آب
  • افزایش وزن بدون افزایش چربی انجام می‌شود.
  • موجب افزایش عضله‌سازی برای بدنسازان و ورزشکاران می‌شود.
  • مصرف روزانه برای کسانی که بدنشان نیاز به پروتئین دارد.
  • دریافت انرژی لازم برای افراد که ورزشکارند و یا تحرک زیادی دارند.

معرفی مکمل بدنسازی BCAA

از دیگر انواع مکمل‌های بدنسازی می‌توان به BCAA اشاره کرد. این مکمل بسیار خوب، با نسبت‌ها و ترکیبات مختلفی موجود است. از ترکیبات این مکمل می‌توان به ایزولوسیون، لوسین و والین اشاره کرد که در هر ترکیب و برندی نسبت این مواد متغیر است. با توجه به اینکه لوسین در سنتز پروتئین تأثیر بسیار زیادی دارد.

بنابراین مکمل بدنسازی BCAA که جزو بهترین مکمل ورزشی برای بدنسازان حرفه‌ای محسوب می‌شود؛ می‌تواند به رشد عضلانی کمک بسیار زیادی کند. این نوع از مکمل‌ها به طور معمول برای افزایش عملکرد ورزشی و رشد عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر آن می‌توانند خستگی را برطرف کرده و به کاهش وزن نیز کمک کند.

مکمل بدنسازی گینر

گینر جزو یکی از بهترین انواع مکمل‌های بدنسازی به حساب می‌آید که برای افراد با اختلاف وزن شدید پیشنهاد می‌شود. گینر دارای مقدار زیادی کالری است و در نوع گینر افزایش وزن و گینر عضله ساز موجود است. مکمل بدنسازی گینر در برندهای مختلفی وجود دارد و در واقع به شکل پودری است و برای بدنسازان تجویز می‌شود.

گینر افزایش وزن و گینر عضله ساز از نظر محتویات تشکیل دهنده آن‌ها و تاثیری که روی بدن افراد دارند، بایکدیگر متفاوت هستند. البته خوب است بدانید قیمت گینر به نوع آن نیز بستگی دارد. در گینر عضله ساز نسبت پروتئین به کربوهیدارت بیشتر است، اما که در گینر افزایش وزن، همواره نسبت کربوهیدرات به پروتئین بیشتر است.

شما می‌توانید برای خرید آنلاین و غیر حضوری مکمل بدنسازی گینر به داروخانه اینترنتی مراجعه کنید. در این داروخانه آنلاین و اینترنتی می‌توانید بهترین مکمل ورزشی برای بدنسازان حرفه‌ای را خریداری کنید.

مکمل بدنسازی گلوتامین

مکمل بدنسازی گلوتامین

بی‌شک می‌توان گفت مکمل بدنسازی گلوتامین بهترین مکمل ورزشی برای بدنسازان حرفه‌ای به شمار می‌آید که امروزه توانسته است توجه بسیاری از بدنسازان و ورزشکاران حرفه‌ای را به خود جلب کند. گلوتامین در واقع یک اسید آمینه است. اسید آمینه‌ها در حقیقت مولکول‌هایی هستند که در بدن انسان‌ها نقش بسیار زیادی دارند و مانند پروتئین‌ها برای اندام‌ها بسیار حیاتی و مهم هستند. آن‌ها از عملکردهایی مانند مقابله با باکتری‌ها و ویروس‌ها و حمل مواد در خون دارند.

گلوماتین‌ها در دو نوع L گلوتامین و D گلوتامین وجود دارند. این نوع از گلوماتین‌ها به طور کلی مانند یکدیگر هستند، تنها تفاوتی که میان این دو وجود دارد این است که آرایش مولکولی آن‌ها بایکدیگر متفاوت است.

جمع‌بندی

داشتن اندامی زیبا، عضلانی، حجیم و جذاب به یکی از دغدغه‌های اصلی برای بدنسازان و ورزشکاران تبدیل شده است. اگرچه فعالیت‌های ورزشی تاثیر مستقیمی روی رشد ماهیچه‌ها و افزایش حجم عضلات دارند، اما داشتن بهترین مکمل ورزشی برای بدنسازان حرفه‌ای نیز در این راستا مهم و ضروری است.

مکمل‌های بدنسازی با تامین و برآورد نیازهای بدن ورزشکاران به آن‌ها در داشتن اندامی متناسب و ورزیده کمک می‌کند. همچنین روی عملکرد آن‌ها در هنگام ورزش و همچنین کل طول عمر تاثیر می‌گذارند. مکمل‌های بدنسازی بسیار متنوع و مختلف هستند که هر یک از آن‌ها با ترکیبات و هدف‌های خاصی تولید می‌شوند. در این مقاله چند نمونه از بهترین مکمل ورزشی برای بدنسازان حرفه‌ای را معرفی کردیم که می‌توانید برای خرید آن‌ها با قیمت مناسب به داروخانه اینترنتی مراجعه کنید.

منبع: داروخانه صبا

658090