اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبارصرافی‌های داخلی ارز دیجیتال را از اینجا بخوانید.
تصویر اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش سایت خبری پرسون، برای اطلاع از اخبار و اطلاعیه‌های مهم صرافی‌های ارز دیجیتال ایران با ما همراه باشید.

رمزینکس

بنا بر اخبار منتشرشده در صرافی رمزینکس، این صرافی ارزهای مانترا (OM)، رزرو رایتس (RSR)، آتوماتا (ATA) و متیس (Metis) را به لیست رمزارزهای معاملاتی خود اضافه کرده است.

اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج از اضافه کردن ۶ رمزارز، دیجن (DEGEN)، امنی (OMNI)، مانکی (MANEKI)، ساتوشی (SATOSHI)، فاکسی (FOXY) و ثورچین (RUNECOIN) به ارزهای معاملاتی خود خبر داد و هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار دارد.

راستین

صرافی راستین در خبری اعلام کرد که ارز‌های دیجیتال برت (BRETT)، بلک کارد کوین (BCCOIN) و گامی (GUMMY) را به لیست ارزهای معاملاتی خود اضافه کرده است. کاربران این صرافی هم‌اکنون می‌توانند در بخش معاملات سریع، اقدام به خرید و فروش این ارزها کنند.

اوام‌پی فینکس

صرافی اوام‌پی فینکس اعلام کرد که ۱۰ رمزارز جدید به معاملات تعهدی و استخر مشارکت این صرافی اضافه شده و با استفاده از این استخرها، امکان انجام معاملات تعهدی روی ۱۰ ارزدیجیتال، فلوکی (FLOKI)، چیلیز (CHZ)، اسموث لاو‌ پوشن (SLP)، سلر (CELR)، کیک (CAKE)، دی‌وای‌دی‌ایکس (DYDX)، دوج ایلان مارس (ELON)، پپه (PEPE)، رندر توکن (RNDR) و متیس (METIS) برای کاربران فراهم شده است.

افرادی که تمایل به انجام معاملات تعهدی دارند، باید وکالت خرید یا فروش دارایی‌های موجود در استخر را بگیرند و از این طریق با انجام معاملات تعهدی به سود برسند و تأمین‌کنندگان دارایی در استخرها را نیز در سود خود سهیم کنند.

ارزپلاس

صرافی ارزپلاس از اضافه کردن کوین‌های ترند بازار خبر داد.

بر اساس اخبار منتشرشده در این صرافی، ارزهای دیجیتال سلسیوس (CEL)، فرند تک (FRIEND)، رنزو (REZ)، کامینو فایننس (KMNO)، برت (BRETT)، گامی (GUMMY) و بلک کارد کوین (BCCOIN) به ارزپلاس اضافه شدند. از این پس شما می‌توانید در بخش معامله سریع این صرافی ارزهای مدنظر خود را خرید و فروش کنید.

توایکس

بر اساس اطلاعیه منتشرشده در صرافی توایکس، این صرافی از حذف ارز دیجیتال DELFI از لیست توکن‌های معاملاتی خود خبر داد. با حذف دلتا فای (DELFI)، توایکس تا آخر اردیبهشت (به مدت ۲۰ روز)، امکان برداشت این توکن را از صرافی را فراهم کرده است.

تبدیل

صرافی تبدیل از اولین ماهنامه اختصاصی خود به نام «سکه نامه» رونمایی کرد.

ramzarz

بر اساس اطلاعیه این صرافی، در شماره اول سکه‌نامه به بررسی رویداد هاوینگ و مهم‌ترین اخبار تاثیر‌گذار بازار در فروردین‌ماه و تحلیل فروردین پادشاه ارزهای دیجیتال پرداخته می‌شود؛ همچنین با ارزهایی که در این ماه پتانسیل بالایی از خود نشان دادند بیشتر آشنا می‌شویم. سکه نامه صرافی تبدیل به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارد.

منبع: رمزارز نیوز

668174