تمهیدات حمل و نقلی ویژه اجتماع امام‌رضایی‌ها برای شهادت رییس‌جمهور و هیات همراه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیات تمهیدات حمل و نقل ویژه مراسم اجتماع امام رضایی‌ها به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه را تشریح کرد.
تصویر تمهیدات حمل و نقلی ویژه اجتماع امام‌رضایی‌ها برای شهادت رییس‌جمهور و هیات همراه

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن هرمزی با اشاره به اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها که قرار است امروز رأس ساعت ۱۶:۰۰ در میدان ولیعصر تهران برگزار شود از تمهیدات حمل و نقل ویژه این مراسم خبر داد.

هرمزی گفت: با توجه به اینکه در پی خبر دلخراش شهادت رییس جمهور عزیز کشورمان و تالم و تاثر مردم شریف ایران به‌ ویژه شهروندان عزیز تهران بار دیگر شاهد اجتماع امام‌ رضایی‌ها هستیم، حوزه حمل و نقل همگانی نیز مانند گذشته در کنار مردم سوگوار شهر تهران خواهد بود.

معاون شهردار تهران افزود: تقویت خطوط اتوبوس‌های عبوری و منتهی به محل برگزاری مراسم، تخصیص ناوگان ویژه نسبت به جابجایی شهروندان گرامی به میادین و مقاصد (راه آهن، ونک، تجریش، خراسان، رسالت، صادقیه، آزادی، چهارراه تهرانپارس، پایانه خاوران، شهرک شهید محلاتی و شهر ری) از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی، اعزام ۱۰۰ دستگاه ون برای جابجایی مسافران در میدان ولیعصر از سوی سازمان تاکسیرانی و همچنین اعزام فوق العاده قطارها و کاهش سرفاصله قطارها به داخل ایستگاه ولیعصر از سوی شرکت مترو، مهم‌ترین تمهیدات حمل و نقل برای تسهیل تردد شهروندان است.

منبع: شهر

669441