البرز

رئیس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه شهروندان می توانند هرگونه شکایتی را به سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند، گفت: در خصوص جبران کمبود روغن نباتی، سهمیه قابل توجهی به البرز اختصاص یافته است و این سهمیه به زودی در بازار توزیع خواهد شد.
بیماران جدید البرز بد حال تر هستند؛

بستری 105 بیمار جدید کرونایی در البرز

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در 24 ساعت گذشته ۱۰۵ بیمار با علائم کووید ۱۹، در مراکز درمانی استان بستری شده اند.
مدیر پرستاری و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: روزانه 20 پرستار در استان البرز به کووید 19 مبتلا می‌شوند و در حال حاضر 250 نفر از پرسنل پرستاری در مرخصی استعلاجی بیماری کرونا به سر می‌برند.
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با اشاره به تشدید نظارت های بهداشتی در شرایط کرونایی، گفت : در این زمینه ۳۰۰ واحد صنفی و خدماتی این شهرستان اخطاریه تعطیلی دریافت کردند.
افزایش کرایه حمل و نقل نهاده ها از بنادر از مبدا تا مقصد، بدون هیچ قاعده و قانونی، عدم حمایت بیمه از حوادث و بلاهای گریبان گیر صنایع دام و طیور از دیگر مشکل مرغداران استان البرز بوده است.
در پاییز، فصل سفرهای عاشقانه نیز آغاز می شود. اگر آماده سفر باشید قصد داریم راهی جاده چالوس شویم اما قرار نیست خیلی از کرج فاصله بگیریم. هر چقدر هم که جاده چالوس از خود کرج تا چالوس با آن پیچ و تاب هایش در تابستان زیبا باشد، زیبایی اش به گرد پای پاییز هم نمی رسد. مقصد نهایی مان مسیری فرعی در همان ابتدای جاده چالوس است که ادامه زیبایی وصف ناپذیر جاده است و هر آنچه از پاییز و زیبایی را مد نظر دارید به کمال می رساند.

رئیس پلیس راه استان البرز، گفت: پایان هفته جاری شاهد محدودیت ترافیکی در راه‌های البرز به ویژه جاده کرج-چالوس نخواهیم بود چرا که معتقدیم بهتر است با توجه به آغاز پیک سوم شیوع بیماری و لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری، این محدودیت‌ها که تسهیل در تردد شهروندان است برقرار نباشد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۱۰۷ نفر بیمار جدید کرونایی در استان البرز در طی ۲۴ ساعت گذشته بستری شده اند و متاسفانه ۹ نفر از بیماران جان خود را از دست داده‌اند.
رئیس سازمان سیما و منظر شهری شهرداری کرج، از ممنوعیت تردد در پارک های شهر کرج خبر داد.