ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری ۳ سارق و کشف ۱۲ فقره سرقت منزل، کابل برق و محتویات داخل خودرو در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
وزیر کشور گفت: برنامه دولت این است که در سال آینده اختیارات فراوانی به استانداران داده شود و صندوق پیشرفت در استان‌ها راه‌اندازی شود و این تحول حکمرانی در استان‌ها است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد؛

۷۵ خانه ورزش روستایی در ایلام تجهیز شدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به اهمیت ورزش روستایی و توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به این موضوع تأکید کرد و گفت: ۷۵ خانه ورزش روستایی به منظور فراهم سازی زمینه فعالیت‌های سالم، در نقاط روستایی استان ایلام تجهیز شدند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف ۲۳ هزار مترمربع از اراضی ملی استان ایلام به ارزش نزدیک به ۳۴ میلیارد تومان طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در برخورد با متصرفان هیچ‌گونه کوتاهی و چشم‌پوشی نخواهیم داشت و یگان حفاظت از اراضی این اداره کل شبانه‌روز در حال رصد هرگونه دست درازی به زمین‌های ملی و دولتی بوده و با کوچک‌ترین تحرکی در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان این‌که تداوم افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان با توجه به فصل پاییز نگران کننده است، اظهار داشت: ابتلا روزانه بیش از ۱۴۰ نفر، آمار فوتی روزانه و شمار بستری‌ها همچنان در استان بالاست که انتظار داریم با همکاری همه و افزایش پوشش واکسن و رعایت پروتکل‌ها این آمار سیر نزولی پیدا کند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد و گفت: دستگیری ۱۰ سارق و کشف بیش از ۳۰ فقره انواع سرقت اعم از اماکن خصوصی، منزل، خودرو و قطعات آن، و توقیف ۲۲ دستگاه وسایل نقلیه مزاحم و متخلف از نتایج اجرای این طرح است.