زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف قاچاق میلیاردی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از ۲ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایجرود کشف شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

بخشش دو برابری جریمه و امکان تقسیط موتورهای توقیفی

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از امروز (۱۸ آبان ‌ماه) به مدت دو ماه طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌ها از پارکینگ آغاز شده و بخشش دو برابری جریمه‌ها و امکان تقسیط موتورهای توقیفی وجود دارد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از بخش دام، کم‌کاری چندین ساله را جبران می‌کند

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاری در بخش دام در شهرستان خدابنده نیازمند همکاری و حمایت جدی مسئولان ذی‌ربط استانی است که با انجام این طرح، کم‌کاری‌های موجود در سال‌های گذشته جبران خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

نظارت‌های جدی بر محدودیت‌های کرونایی در خرمدره انجام می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: طبق اعلام ستاد ملی کرونا محدودیت‌های کرونایی درشهرستان خرمدره شامل مشاغل رده ۲، سه و چهار از اواسط هفته گذشته اعمال شده که بر نحوه اجرای این مهم نظارت‌های لازم انجام و با متخلفان نیز از سوی مراجع ذی ربط برخورد خواهد شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

مدارس زنجان یک هفته دیگر تعطیل شد

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همه کلاس‌های مدارس استان طی روزهای پنجم تا ۱۱ آبان، غیر حضوری و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

طی ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاد؛

ثبت ۳۱۲ مورد مثبت سرپایی و ۶ فوتی در زنجان

طبق آمار، در استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱ مورد مثبت بستری و ۳۱۲ مورد مثبت سرپایی از لحاظ آزمایشگاهی و فوت ۶ بیمار کرونایی ثبت شد.
مسوول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

پیامبر اسلام الگوی تمام نمای انسانیت است

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: پیامبر اسلام الگوی تمام‌نمای انسانیت در تمامی عرصه های زندگی است و عمل به سیره و روش آن بزرگوار رمز پیروزی مسلمانان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

هشت پروژه بزرگ جهش تولید در زنجان به بهره برداری می‌رسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: امسال با بهره برداری از هشت پروژه جهش تولید حجم سرمایه گذاری به بهره‌برداری رسیده استان به بیش از ۶ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با توجه به تقاضای بالا، واکسن آنفلوانزای توزیع شده در استان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارتخانه برای گروه‌های هدف تزریق خواهد شد.