قزوین

اعلام نحوه تردد خودروها با پلاک های بومی و غیر بومی، از شهرهای قرمز در استان قزوین؛

ورود و تردد خودروهای شخصی به دیگر شهرهای کشور و استان قزوین ممنوع می باشد

محدودیت های جدید ترافیکی از سوی کمیته هماهنگی امور ترافیکی و تردد وسائل نقلیه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اعلام شد.
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت:‌ اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین باید تا یک ماه آینده دلایل آلودگی هوای آبیک را در کارگروه هوای پاک استان اعلام کند تا بتوانیم تصمیم نهایی را در خصوص تعطیلی فعالیت صنایع آلاینده بگیریم
مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: بنابر گزارش سازمان هواشناسی، ازروز پنجشنبه 6 آذرماه شروع شده و تا اواخر وقت روز دوشنبه 10 آذر، با ورود سامانه بارشی جدید به استان قزوین، شاهد بارش های قابل ملاحظه ای خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: کمربندی نسیم شمال که عملیات مرمت، زیرسازی و روسازی آن از حدود یک سال و نیم پیش آغاز شده بود صبح روز چهارشنبه (۵ آذرماه) افتتاح می‌شود.
رأی بدوی پرونده هفت‌سنگان صادر وکلیه مجوزات و پروانه‌های غیرمجاز صادره ابطال گردید. بعد ازحکم قلع و قمع بنا و مستحدثات اراضی هفت سنگان، مجازات در انتظار متهمان خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در برنامه سروش آسمانی که هر جمعه از شبکه قزوین پخش می‌شود، بااشاره به اخبارهای منتشر شده درباره تعیین تکلیف پرونده زمین خواری هفت سنگان، افزود: از حضرت آیت الله رییسی این بسیجی پای کار دغدغه‌های انقلاب در کل کشور تشکر می‌کنیم، از روزی که ایشان مسوولیت حوزه دستگاه قضا را قبول کردند هر روز خبرهای جدیدی از برخورد و مقابله با فساد و تخلف در استان‌های مختلف می‌شنویم.
معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار قزوین از واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی درخواست کرد در ایام اعمال محدودیت‌های کرونایی، از یکم آذرماه در صورت نیاز به تردد میان شهرها با در دست داشتن معرفی نامه سازمان مربوطه به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

محمدبیگی با بیان اینکه ۵۹ باب کتابخانه نهادی و مشارکتی فعال در استان قزوین وجود دارد، گفت: در حال حاضر بالغ بر نهصد و هشتاد هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی استان قزوین وجود دارد
تفاهم نامه ای بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بسیج سازندگی استان منعقد گردید؛

ایجاد فرصت اشتغال برای افراد فاقد شغل در استان قزوین

این تفاهم نامه در راستای ایجاد فرصت اشتغال برای افراد فاقد شغل صورت گرفت که به موجب آن تعداد ٣٠٠ فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل روستایی به ازای هر متقاضی ۴٠٠ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت
حسین رستمی، دبیر برگزاری مسابقه سراسری «قهرمان من»، بیان کرد: به مناسبت ورود پیکر پاک شهید شیری، شهید مدافع حرم به قزوین، به همت فعالان خبری و فرهنگی استان قزوین، مسابقه سراسری «قهرمان من» در استان قزوین، برگزار می‌شود.