گلستان

مدیر شعب بانک سپه در استان گلستان اعلام کرد: با تدابیر اتخاذشده در زمینه سیاست‌گذاری و عملکرد همکاران در سطح اجرایی، بانک سپه حضور و مشارکت فعالی در طرح‌های توسعه‌ای، حمایتی و اشتغال آفرین داشته و در سال گذشته، 25 هزار و 607 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
به مناسبت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی؛

برگزاری ۲ تور مجازی از محوطه میراث جهانی گنبد قابوس و شهر باستانی جرجان

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان هم‌زمان با روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی، ضمن تبریک این روز به فعالان، دوستداران و حامیان میراث‌فرهنگی، از برگزاری دو تور مجازی از محوطه میراث جهانی گنبد قابوس و شهر باستانی جرجان خبر داد.

در نامه‌ای از سوی وزیر میراث‌فرهنگی انجام شد؛

ابلاغ مراتب ثبت ملی ۱۰ تپه فرهنگی‌تاریخی به استاندار گلستان

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نامه‌های جداگانه به استاندار گلستان مراتب ثبت ملی ۱۰ تپه فرهنگی تاریخی و یک اثر میراث صنعتی را ابلاغ کرد.

سرپرست اداره پست گنبدکاووس گفت که ۳۸۲ هزار و ۲۶۵ فقره مرسوله پستی در دوران کرونا (سال ۹۹) از این شهرستان به سایر مناطق استان و کشور ارسال شد که در مقایسه با میانگین سال قبل آن ۳.۷ برابر بیشتر بوده است.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان:

دوام پایین 57 درصد از منازل گنبدکاووس

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس گفت که از مجموع ۴۷ هزار و ۶۵۸ واحد مسکونی مناطق روستایی این شهرستان، ۲۷ هزار و ۶۶ واحد معادل ۵۷ درصد کم دوام است که در زمان بروز حوادث احتمالی تهدید جدی برای سلامت افراد به‌شمار می‌رود.
فرماندار کلاله گفت که امسال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان گلستان مبلغ ۳۰۹ میلیارد برای این شهرستان پیش بینی شده است که با تخصیص آن اجرای یا تکمیل ۱۲۴ طرح عمرانی عملیاتی می‌شود.
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی:

تولیدات فناورانه اولویت تولید در کشور باشد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس با تأکید بر اینکه بهتر است تولیدات فناورانه در کشور در اولویت قرار گیرد، عنوان کرد: تولیدات فناورانه با کمترین امکانات و حمایت‌ها می‌تواند وارد بازار شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان:

حمایت اردوغان از حمله عربستان به یمن اشتباه تاریخی است

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان عنوان کرد: قبول حمایت رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه از رژیم آل سعود در حمله به یمن، اشتباه فاحش و تاریخی این کشور است.

رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان گفت: در روز عید بزرگ مبعث، پس از گذشت ۱۰ سال مادر داغدار امروز صبح لحظاتی قبل از اجرای حکم قصاص، دو محکوم را بخشید و فرصت زندگی دوباره به این دو جوان داد.
در جمع جوانان و برگزیدگان استان گلستان:

اقرار جهانگیری به بی توجهی دولت به زنان و اهل سنت

جهانگیری با تأکید بر اینکه اهل سنت همواره در کنار انقلاب بوده اند و دولت مکلف است مسایل آنها را حل کند، گفت: قبول دارم که در حق اهل سنت و زنان کوتاهی هایی شده است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون که به همراه هیاتی اقتصادی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان سفرکرده، ضمن بازدید از طرح‌های در دست‌ساخت و در حال بهره‌برداری در استان، بر ظرفیت‌ها و کارآمدی بانک توسعه تعاون در ایفای مسئولیت‌ها و وظایف مهم در نظام بانکی و اقتصادی کشور تأکید کرد.