نشست‌ها

وزیر بهداشت با تاکید بر اهمیت سلامت مردم کشورهای همسایه، به اهداف نشست کارشناسان ارشد کشورهای گروه پنج که در ایران برگزار شد اشاره کرد و گفت: طی این نشست یک برنامه عملی چهارساله تدوین شد که بر سه حوزه‌ شبکه مراقبت‌های اولیه، مهار بیماری‌های مسری و بهداشت تجمعات انسانی تاکید می‌کند.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اجرای حکم اعدام حبیب اسیود گفت: تروریست یاد شده یکی از مشهورترین و بی پرواترین جنایتکارانی بود که از کشتن مردم بی گناه کشورمان ابایی نداشت.
دکتر موسوی عنوان کرد: اساساً وظیفه ذاتی سازمان تأمین‌اجتماعی، تقویت حوزه کسب و کار و رفع موانع پیش‌رو و تأمین امنیت این حوزه است. یعنی این صندوق هم نسبت به حال و وضع امروز و هم نسبت به آتیه جامعه و مردم و بیمه‌شدگان، مسئولیت دارد. اگر آتیه خود را در در گرو استمرار فعالیت و خدمات این سازمان می‌بینیم، باید اشتباهاتی را که در ارتباط با تأمین‌اجتماعی اتفاق افتاده است، جبران کنیم.
سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده دو خبرنگار بازداشتی توضیح داد و گفت کیفرخواست متهمان (نیلوفر حامدی و الهه محمدی) 28 فروردین ماه به متهمین و وکلای آن‌ها ابلاغ و به منظور رسیدگی به شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی ارسال شد.
رئیس‌جمهوری در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی ضمن شنیدن دیدگاه‌های آنان، از پیشنهادهای آنها برای «ایجاد شورای نوجوانان»، «تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی نوجوانان» و «استعدادیابی برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های مورد علاقه‌شان» استقبال و دستورات لازم را در این خصوص به مسئولان ذیربط صادر کرد.
نشست تخصصی نگاهی به آینده شبکه فروش با حضور کیومرث رعیت معاون فروش و توسعه بازار، بهمن علی بخشی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل، مرتضی حاجوی مدیر امور شعب و نمایندگان و علی زارعی مدیر بازاریابی بیمه سینا برگزار شد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود فیک اکانت های بی شمار (حساب‌های کاربری جعلی) و پاسخگو نبودن آنها در مقابل رفتارشان ضرورت قانومند شدن فضای مجازی و ضابطه مند شدن فیلترینگ مانند تمام نقاط دنیا ضروری است.
جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا با اشاره به ایجاد امنیت در مرزبانی گفت: مبارزه جدی با قاچاق از اولویت‌های مرزبانی در سال جدید است.
پارلمان سوئد امروز چهارشنبه با پیوستن این کشور به ناتو موافقت کرد.