رئیس پلیس راه خراسان شمالی خبرداد:

جلوگیری از ورود ۳۰هزار خودروی غیر بومی به بجنورد

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: پلیس در راستای اجرای محدودیت ترافیکی به شهر بجنورد، تاکنون از ورود ۳۰ هزار دستگاه خودروی غیربومی به این شهر جلوگیری کرده است.

به گزارش پرسون؛ رئیس پلیس راه خراسان شمالیگفت: طرح ممنوعیت تردد به شهر بجنورد، از ساعت ۱۲ روز دوشنبه هفته جاری آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه ادامه دارد.

علیرضا حسین زاده افزود: در دو روز گذشته تردد بیش از ۳۵ هزار دستگاه خودرو ورودی به سمت بجنورد و به همین میزان نیز خروج به شهرستان های شیروان، اسفراین و آشخانه به ثبت رسیده است.

این مقام نیروی انتظامی اظهار کرد: با تدابیر انجام شده در دو روز گذشته از ورود بیش از ۳۰ هزار دستگاه خودرو با پلاک غیربومی به داخل شهر بجنورد جلوگیری شد و رانندگان به کنارگذر هدایت شدند.

سرهنگ حسین زاده تصریح کرد: در این مدت از خروج بیش از ۳۰ هزار دستگاه از بجنورد به شهرهای اطراف نیز جلوگیری شده است.

وی ادامه داد: برای اینکه مشکلات مردم در ترددها، به حداقل برسد، تلاش شده تا سفرها و ترددها از مبدا، مدیریت شود، در این زمینه همکاران ما در شهرستان های شیروان، اسفراین و مانه و سملقان تذکرهای لازم را به رانندگان می دهند تا از بروز مشکل در سفرها، جلوگیری شود.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی با بیان اینکه تلاش داریم تا ورود رانندگان با پلاک غیر بومی، از مبدا مدیریت و جلوگیری شود که در این زمینه و با اطلاع رسانی های انجام شده، مردم همکاری خوبی با پلیس داشته اند، بیان کرد: البته برخی از رانندگان هم در اجرای این طرح همراهی نکرده و بر تردد اصرار داشته اند که بر این اساس ۱۴ نفر از رانندگان جریمه شده اند.

منبع: ایسنا

209758

مطالب مرتبط