در آستانه هفته سوم لیگ برتر کشور؛

صدر جدولی که می خواهد آبی بماند

رقابت های هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز با برگزاری چهار دیدار وارد هفته ی سوم می شود و این در حالی است که در کمال تعجب گل گهر سیرجان در صدر جدول قرار دارد.

به گزارش سایت خبری پرسون، رقابت های لیگ برتر پس از اما و اگرهای فراوان در تعطیلات کرونایی برگزار شد و این امر در حالی بود که برگزاری این مسابقات در هاله ای از ابهام قرار داشت. عصر امروز چهار دیدار از هفته سوم این مسابقات برگزار خواهد شد که سرویس ورزشی پرسون به صورت اختصاصی به بررسی آن ها پرداخته است:

گل گهرسیرجان-فولاد ، تقابل شاگرد و سرمربی سابق؛

دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان در حالی به میزبانی تیم کرمانی برگزار می شود که نکته قابل توجه این دیدار تقابل امیر قلعه نوعی و جواد نکونام در قامت سرمربیان دو تیم با یکدیگر است. این دو پیش از این در استقلال تهران کنار یکدیگر حضور داشتند و آخرین قهرمانی آبی های پایتخت نیز در زمان سرمربی گری قلعه نوعی و کاپیتانی نکونام رقم خورد و حالا پس از گذشت هشت سال قرار است رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

گل گهر سیرجان تا بدین جای مسابقات بدون شک شگفتی ساز دوره بیستم لیگ برتر بوده است. آبی های سیرجانی با دو برد ارزشمند مقابل سپاهان اصفهان و مس رفسنجان تنها تیم شش امتیازی لیگ برتر هستند و امیر قلعه نوعی تیم متفاوت و قدرتمندی را در این دوره از مسابقات راهی لیگ برتر کرده است. گادوین منشا، بهنام برزای، علیرضا حقیقی و ... تنها چند تن از ستاره های این تیم هستند که امیدوارند بتوانند فصل خوب و موفقی را با قلعه نوعی در گل گهر بگذرانند.

بیشتر بخوانید:

محسن فروزان به فولاد خوزستان پیوست

فولاد خوزستان نیز دو فصل است که با جواد نکونام تیم قدرتمند و یکدستی شده است. قرمزهای خوزستانی توانستند هفته ی گذشته اسقلال تهران را شکست دهند و با تساوی که هفته اول مقابل ذوب آهن به دست آوردند، هم اکنون با چهار امتیاز در رده سوم جدول جای دارند. فولاد همواره از بالانشینان جدول رده بندی و مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بوده است و امیدوار است این فصل بتواند با ستارگانی همچون لوسیانو پریرا، حامد فروزان، فرشاد احمد زاده و ...به قهرمانی در لیگ دست یابد.

استقلال تهران-ماشین سازی تبریز، جدال تجربه و جوانی با یکدیگر

دیدار دو تیم استقلال تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی و به میزبانی آبی های پایتخت برگزار خواهد شد. آن چه بر جذابیت این دیدار می افزاید، تقابل جوان ترین سرمربی لیگ برتر یعنی حمید بیاتلو روی نیمکت ماشین سازی با محمود فکری سرمربی جدید استقلال در این فصل است و نکته جالب اینکه این دو سرمربی پیش از این سالیان سال در لیگ های پایین تر نیز سرمربی تیم های بسیاری همچون نود ارومیه و شاهین شهرداری بوشهر بوده اند.

نیمکت استقلال تهران پس از فصلی پر از حاشیه و جنجال های فراوان نهایتا به محمود فکری سپرده شد و این تیم با برد مقابل مس رفسنجان در هفته ی اول تا حدودی به آرامش رسید. اما باخت مقابل فولاد خوزستان در هفته ی گذشته باعث ایجاد یک سری حواشی در این تیم شد و فکری تلاش کرد تا تیمش را به سرعت از حاشیه خارج کند و حالا امیدوار است با برد مقابل ماشین سازی آرامش به جمع آبی پوشان بازگردد.

ماشین سازی تبریز که همواره یکی از تیم های معمولی لیگ برتر بوده است و معمولا در پایان هرفصل در رده های میانی و حتی انتهایی جدول رده بندی قرار می گیرد، این فصل با سرمربی جوان و البته جنجالی خود حمید بیاتلو سعی در حضوری متفاوت در لیگ برتر دارد. باخت سنگین در هفته ی اول مقابل شهرخودرو سبب شد بیاتلو به شدت از عملکرد سازمان لیگ در نقل و انتقال بازیکنان انتقاد کند و حرف هایی را به زبان بیاورد که باعث محرومیت وی شد و او در دیدار قبل مقابل ذوب آهن که به تساوی انجامید، روی نیمکت تیمش حضور نداشت و حالا این سرمربی جوان و جویای نام امیدوار است با برتری مقابل استقلال تهران نامش بیش از پیش سر زبان ها بیافتد.

بیشتر بخوانید:

استقلال کار سختی در برابر ما خواهد داشت

سایپا-نساجی مازندران؛ جنگ جوانگرایی و تعصب

دیدار دو تیم سایپا و نساجی مازندران از دیگر مسابقات لیگ برتر است که امروز برگزار خواهد شد. سایپا با سرمربی کهنه کار خود یعنی ابراهیم صادقی به دنبال دشت اولین سه امتیاز فصل است و نساجی نیز که هواداران بی شماری در شمال کشور دارد، امیدوار است با شکست سایپا به صدر جدول صعود کند و بتواند روند خوبش را در این فصل ادامه دهد و جالب اینکه سایپا مدت هاست در لیگ برتر نبرده و همواره به تساوی مقابل تیم های مختلف رضایت داده است.

لازم به ذکر است سایپا یکی از تیم های موفق کشور در زمینه بازیکن سازی است که همواره بازیکنان خود را از تیم های پایه جذب می کند و امید است این مساله در تمامی تیم های لیگ برتری و حتی دسته های پایین تر دیده شود. نساجی مازندران نیز که پس از سال ها و فصل گذشته به لیگ برتر بازگشت، امیدوار است بتواند این فصل حداقل در رده های بالای جدول و حتی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست یابد.

بیشتر بخوانید:

جلسه سرنوشت ساز برای تعیین سرمربی نساجی

آلومینیوم اراک-مس رفسنجان؛ قعرنشینان به دنبال اولین امتیاز

دو تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در حالی در اراک به مصاف یکدیگر می روند که هر دو تیم به دنبال کسب اولین امتیازشان در لیگ برتر هستند و دو باخت متوالی برای هر دوتیم سبب شده است که در انتهای جدول قرار بگیرند و کسب سه امتیاز در این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

آلومینیوم اراک که پس از سال ها موفق شد با رسول خطیبی به لیگ برتر فوتبال کشور راه یابد، در همان ابتدای راه و پس از شکست در هفته نخست مقابل نساجی به حاشیه رفت و خطیبی در واکنش به عملکرد ضعیف مدیریت باشگاه پس از آن دیدار اقدام به خداحافظی با بازیکنان تیم نمود و حالا که شرایط کمی بهتر شده است، خطیبی امیدوار است بتواند روزهای خوبی را با تیم اراکی در لیگ برتر بگذراند.

مس رفسنجان نیز با سرمربی جوان خود یعنی محمد ربیعی نخستین تجربه اش در لیگ برتر را سپری می کند و هواداران این تیم امیدوارند بتوانند امروز شاهد نخستین پیروزی تیمشان در لیگ برتر باشند. البته آن ها حریف سخت و با انگیزه ای همچون آلومینیوم اراک را پیش رو دارند و باید منتظر ماند و دید کدام تیم موفق به کسب برتری در تقابل قعرنشینان لیگ برتر می شود.

بیشتر بخوانید:

شکست سنگین آلومینیوم اراک برابرنساجی مازندران

221635

مطالب مرتبط