فولاد و گل گهر به تقسیم امتیازات رضایت دادند

نبرد تیم های فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان با تساوی یک بر یک در کرمان پایان یافت.

به گزارش سایت خبری پرسون، گل گهر سیرجان امروز در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان میزبان تیم فولاد خوزستان بود. سیرجانی‌ها که در دو هفته ابتدایی لیگ برتر دو پیروزی شیرین را به دست آورده بودند تحت هدایت امیر قلعه‌نویی به دنبال سه امتیاز این جدال بودند.

فولاد خوزستان که هفته گذشته مقابل استقلال به پیروزی با ارزشی رسیده بود قصد داشت این مسابقه را به سود خود پایان داده تا از جمع صدر نشینان فاصله نگیرد. این بازی که بیشتر فیزیکی بود و در میانه میدان جریان داشت، باتساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دقیقه ۸ میلاد زکی‌پور پس از عبور از دو بازیکن فولاد در محوطه جریمه این تیم سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. گادوین منشا پشت توپ ایستاد و ضربه او توسط محسن فروزان مهار شد اما داور دستور به تکرار پنالتی داد تا این بازیکن بار دوم با ضربه‌ای فنی و بر خلاف جهت محسن فروزان دروازه فولاد را باز کند.

در دقیقه ۴۱ محمد قاسمی‌نژاد در پشت محوطه جریمه گل‌گهر صاحب توپ شد و با شوتی زیبا بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۹۳ توپ در محوطه جریمه گل‌گهر به دست مدافعان این تیم برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد اما ساسان انصاری توپ را به دیرک زد تا بازی با تساوی به پایان برسد.

ترکیب گل گهر سیرجان:

علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، سید علیرضا ابراهیمی، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی، یونس شاکری، احمدرضا زنده روح، گادوین منشا

ترکیب فولاد خوزستان :

محسن فروزان، موسی کولیبالی، عارف آقاسی، سعادت حردانی، مهران درخشان‌مهر، فرشاد احمدزاده، محمد آبشک، زبیر نیک نفس، محمد قاسمی نژاد، ساسان انصاری، لوسیانو پریرا

بیشتر بخوانید:

صدر جدولی که می خواهد آبی بماند

باشگاه فولاد خوزستان از نظر حقوقی منعی برای دریافت مجوز حرفه ای ندارد

منبع: ایرنا

221742

مطالب مرتبط