مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبر داد:

یاری رساندن امدادگران هلال احمر بوشهر به آسیب دیدگان سیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر، از اعزام ۱۰۰ نفر در قالب تیم‌های نجات و عملیاتی سیلاب برای امدادرسانی به آسیب دیدگان از سیل امروز خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، غلامرضا حاجیانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: با توجه به بارش شدید باران که از امروز در استان شروع شده و بیش از ۱۰۰ میلیمتر در بازه زمانی چند ساعته از صبح امروز در شهرستان‌های دیلم. گناوه و دشستان و روستا‌های آن شهرستان‌ها باریده است، ۲۰ تیم عملیاتی برای امداد رسانی به شهرستان‌های یاد شده اعزام شده‌اند.

وی افزود: بارش‌ شدید باران، باعث آبگرفتگی شدید معابر و برخی منازل شهرستان‌ها و روستا‌ها شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به سطح وسیع سیل و آبگرفتگی خدمات رسانی هم اکنون در حال انجام است و اقلام امدادی و زیستی در اختیار گرفتاران در این سیل قرار می‌گیرد.

ویگفت: در روستای گمارون از توابع بخش مرکزی گناوه چند منزل روستایی بر اثر بارش شدید باران تخریب شده که امداد رسانی در انجا از سوی نیرو‌های هلال احمر در جریان است.

حاجیانی همچنین از حضور تیم‌های عملیاتی در شهر آبخش دشتستان خبر داد که به یاری مردم شتافته اند، بیان کرد: در روستای گمارون از توابع بخش مرکزی گناوه چند منزل روستایی بر اثر بارش شدید باران تخریب شده است که نیروهای هلال احمر برای کمک رسانی در این روستا حضور دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

223131

مطالب مرتبط