نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان:

ملت ایران در نهم دیماه 88 «یوم الله» دیگری آفریدند

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: با این وجود ملت ایران سریعا صفوف خود را از اغتشاش گران در دیماه 88 جدا کردند و در یک راهپیمایی تاریخی حماسه ای ماندگار در تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب آفریدند، از این رو باید گفت که 9 دیماه را باید «یوم الله» نامید.

کردستان ـ علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار پرسون عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایط خاص زمانی و جغرافیایی خاصی تشکیل گردید و همین عوامل باعث ایجاد حساسیت های بسیاری در بین ابرقدرتهای جهانی گردید.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: بنابراین دشمنان به خوبی می دانستند که استمرار این انقلاب در جهان آنهم در منطقه ای به غیب حساس همانند خاورمیانه برای آنان هزینه های بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت و از سوی دیگر باعث می شود که حیات خلوت آنها در این منطقه عملا از بین برود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان تصریح کرد: لذا از همان روزهای ابتدایی شکل گیری این انقلاب به رهبری امام راحل و ملت ایران، دشمنی های ابدقدرتها آغاز گردید تا جایی که این دشمنی ها به اوج خود رسید و جنگ فرسایشی هشت ساله ای علیه انقلاب نوپا به راه انداختند ولی روحیه انقلابی جوانان این مملکت دشمن را در همان سال های نخستین جنگ زمین گیر کرد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود گفت: بعداز شکست نظامی دشمنان در جنگ هشت ساله، این بار تشدید تحریم ها و فشارهای سیاسی دشمنان در تقابل با این نظام قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:

برگزاری 40 برنامه ویژه دهه بصیرت در کردستان/ همایش 9 دیماه در سنندج برگزار می شود

۱۳ آبان یادآور حماسه ایثار و فداکاری دانش‌آموزان است


نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: اولین نمونه از تلاش دشمنان برای تضعیف روند رو به رشد این انقلاب، برپا کردن غائله کوی دانشگاه در سال 78 بود که در آین حادثه همه به عینه دیدیم که چه کسانی به عنوان عوامل پشت پرده، این آشوب ها را هدایت و حمایت می کردند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود بیان کرد: دقیقا 10 سال بعد از غائله کوی دانشگاه، یعنی در دیماه سال 88 دوباره شعله های فتنه در کشور با استفاده از عناصر داخلی و خارجی شعله ور گشت و در این حادثه برخی از خواص چهره واقعی خود را به جهانیان نشان دادند و در آن ایام فجایای بزرگی رقم زدند ولی جالب اینجاست که در این میان قیافیه حق به جانب گرفتند.

دریایی ادامه داد: با این وجود ملت ایران سریعآ صفوف خود را از اغتشاش گران در دیماه 88 جدا کردند و در یک راهپیمایی تاریخی حماسه ای ماندگار در تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب آفریدند، از این رو باید گفت که 9 دیماه را باید «یوم الله» نامید.

این استاد حوز علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه یک دهه بعد دوباره فتنه؛ دسیسه خود را در آبان ماه 98 رغم زد، تاکید کرد: در آبان ماه گذشته فتنه گران و عوامل ضدانقلاب و نفوذی در صفوف مردم معترض به افزایش قیمت بنزین نفوذ پیدا کردند و این اعتراض مدنی و آرام را به بستری برای ایجاد یک اغتشاش و نافرمانی مدنی بزرگ در کشور تبدیل کردند که همگان خسارت های این فتنه گری را به عینه دیدیم.

دریایی با اشاره به نقش کلیدی ملت ایران در دفع این همه توطئه و دسیسه دشمنان عنوان کرد: رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در مقابل این همه دشمنی را باید ولایتمداری و بصیرت دینی و سیاسی آنان دانست.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: ملت ایران بارها ثابت کرده اند که حاضر نیستند به وعده های دروغین کشورهای استکباری اعتماد کنند، زیرا به خوبی طمع اعتماد آنان را در برجام چشیده اند و خاطره خوشی از دشمنان این سرزمین ندارند.

226087