در برنامه 9 دی نیز نه تنها دستگاه‌های دولتی بلکه مردم هم باید پای کار بیایند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در برنامه 9 دی نه تنها دستگاه‌های دولتی بلکه مردم هم باید پای کار بیایند چراکه هر کاری مردمی شد بهتر انجام میشود.
تصویر در برنامه 9 دی نیز نه تنها دستگاه‌های دولتی بلکه مردم هم باید پای کار بیایند

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن حسین‌میرزایی در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله 9 دی اظهار داشت: استقبال مردم استان از شهدا بی نظیر بود و نشان از اعتقاد و باور مردم به این مطلب است که عزت، اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی مدیون شهدا است.

وی افزود: مردم همواره در صحنه‌هایی که لازم بوده حضور پرشور و پرشعور و با بصیرت داشته‌اند و در برگزاری برنامه‌های مربوط به تجمع حمایت از مردم غزه در روز شنبه، برنامه هفته بززگداشت مقام مادر و برنامه 9 دی نیز نه تنها دستگاه‌های دولتی بلکه مردم هم باید پای کار بیایند چراکه هر کاری مردمی شد بهتر انجام شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: برنامه‌های ارائه شده برای این مناسبت‌ها بسیار پربار است اما باید حداقل یک برنامه محوری در هر کدام باشد و برنامه‌ها باید تبیینی و بصیرتی باشد، به ویژه برای جوانان و نوجوانان باید از افرادی استفاده شود که با زبان این قشر مطالب را تبیین می‌کنند، در این راستا آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و ورزش و جوانان وظیفه سنگینی دارند که باید به نحو مطلوب انجام شود.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج، سپاه، آموزش و پرورش، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها و... باید برای این برنامه‌ها اطلاع رسانی جامعی داشته باشند و از ظرفیت فضای مجازی نیز به عنوان یک ظرفیت مثبت استفاده شود.

وی با اشاره به نقش تربیتی مادر در خانواده، ادامه داد: باید در برنامه‌های بزرگداشت مقام زن و مادر جایگاه فاخر و بی بدیل زن در اسلام خوب تعریف شود، اگر خواستار کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم باید به این جایگاه در خانواده و جامعه احترام گذاشته شود و این جایگاه احیا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برنامه‌های پیش‌رو نیاز به برنامه‌ریزی‌های دقیق و هماهنگی دستگاه‌های مختلف دارد، خاطرنشان کرد: ضروری است نیروهای فراجا که همواره وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهند، امنیت و آرامش را برای برگزاری این برنامه‌ها برقرار کنند.

منبع: تسنیم

572828

مطالب مرتبط