مدیرکل ورزش و جوانان استان البرزخبر داد؛

برخورد قاطع با باشگاه های ورزشی متخلف

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه باشگاه های متخلف بدون اخطار، پلمپ خواهند شد گفت : تعطیلی باشگاههای ورزشی در وضعیت قرمز کرونا الزامی است.
تصویر برخورد قاطع با باشگاه های ورزشی متخلف

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، مجتبی جانعلی با بیان اینکه متاسفانه این بیماری روند صعودی در بسیاری از استان های کشور به ویژه البرز را طی می کند، تصریح کرد: در نتیجه این مسئله اهمیت رعایت پروتکل ها و اجرای محدودیت‌های لازم را بیشتر می کند.

وی افزود: در چنین وضعیتی حفظ سلامت جامعه و شهروندان به ویژه ورزشکاران عزیز، در اولویت تمام برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و در این راه به هیچ وجه مماشات و کوتاهی نخواهیم کرد.

این مسئول ادامه داد: به اطلاع همگان می رسانیم که اماکن ورزشی دولتی در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و باز بودن، فسخ قرارداد خواهند شد.

وی با بیان این که " تعطیلی باشگاه های ورزشی در وضعیت قرمز کرونا الزامی است " تشریح کرد: همچنین باشگاه های ورزشی خصوصی نیز در صورت تخلف و باز بودن، قبل از اخطار پلمپ می شوند.

جانعلی عنوان کرد: برای اجرای بهتر برنامه های ورزش و جوانان در مقابله با ویروس کرونا، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها موظف هستند گزارش عملکرد خود در این خصوص را به صورت روزانه به فرمانداران ارائه دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اظهار داشت: از تمام اماکن ورزشی دولتی و باشگاه های خصوصی می خواهیم که به هیچ عنوان در چنین شرایطی سهل انگاری نداشته و نسبت به تعطیلی و اجرای کامل مصوبات ستاد مقابله با کرونا اقدام کنند، چرا که با متخلفین برخورد جدی صورت می گیرد.

285057