امام جمعه ساروق:

مردم با مشارکت و حضور حداکثری خود در انتخابات اعتبار و اقتدار کشور را تضمین می کنند

امام جمعه شهر ساروق گفت: مردم با مشارکت و حضور حداکثری خود در انتخابات ضمن تثبیت مشروعیت نظام، اعتبار و اقتدار کشور را تضمین می‌کنند.

تصویر مردم با مشارکت و حضور حداکثری خود در انتخابات اعتبار و اقتدار کشور را تضمین می کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، حجت الاسلام مصطفی کوهی روز سه شنبه افزود: مردم با حضور خود در انتخابات ستون های نظام را تقویت می کنند.

وی تاکید کرد: مشارکت در این امر مهم و انتخاب یک فرد اصلح، مردمی، جهادی و انقلابی و تشکیل دولت قوی می‌تواند گره‌گشای بسیاری مشکلات کنونی کشور باشد.
امام جمعه شهر ساروق اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و فعال نبودن مساجد و اماکن عمومی، امکان طرح مباحث انتخاباتی و تبیین گری سیاسی همانند سال‌های گذشته به صورت حضوری امکان پذیر که انتظار می‌رود در شرایط کنونی از ظرفیت فضای مجازی در این راستا بهره گیری بیشتری شود.
حجت الاسلام کوهی بیان کرد: دشمنان در تلاش هستند با شگردهای‌ بدون سند مردم را نسبت به انتخابات، نظام، قانون اساسی و شورای نگهبان بدبین و دلسرد کنند که باید مراقب بود.
وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران عزت و استقلال کشور را با سرمایه گرانبهایی به دست آورده بنابراین انتظار می‌رود دستگاه‌های قضایی و امنیتی همچون گذشته حافظ آرمانهای نظام باشند.

امام جمعه ساروق تصریح کرد: امروز دشمنان چشم به انتخابات دوخته‌اند و باید با حضوری فارغ از هرگونه سلیقه و اندیشه سیاسی در راستای حفظ مقبولیت نظام با انتخابی آگاهانه در مسیر پاسداری از اصل حاکمیت جمهوری اسلامی ایران گام برداشت.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

302389

مطالب مرتبط