برگزاری شش جلسه ستاد انتخابات در استان مرکزی

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: تا امروز شش جلسه ستاد انتخابات در استان برگزار شده و از شرایط کمی به سمت کیفی‌سازی جلسات حرکت می کنیم.
تصویر برگزاری شش جلسه ستاد انتخابات در استان مرکزی

به گزارش سایت خبری پرسون، بهنام نظری صبح امروز در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار داشت: صندوق‌های رأی در روز انتخابات به مانند فرزندانی هستند که باید به سلامت و در نهایت امانت به فرمانداری‌ها منتقل شود و امیدواریم انتخابات خوبی را برگزار کنیم، استان در تشکیل هیئت‌های اجرایی کمترین مشکل را داشت و ندای انسجام و اتحاد از همه حوزه‌های فرعی و اصلی استان شنیده می‌شود و تا به امروز هیچ گونه چالشی وجود نداشته است.

وی افزود: این انتخابات نخستین انتخابات در دولت سیزدهم است که به طور حتم با رویکرد هدایت‌گرانه ستاد انتخاباتی کشور، اسفندماه اتفاقات بزرگی در کشور رقم می‌خورد، قطعاً تا روز انتخابات تیمی در استان فعال خواهد بود که به تحقق انتخاباتی توأم با سلامت، رقابت، مشاکت و امنیت منتهی شود و کارنامه قابل قبولی در استان ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: مهم‌تر از انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات شورای خبرگان است که باید تدابیر لازم برای این مهم اندیشیده شود، تاکنون 10 نفر برای مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند و به محض اتمام بررسی و اعلام اسامی، اقدامات لازم انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در این نشست اظهار داشت: استان مرکزی شش حوزه انتخابیه و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و در مجموع 24 هیئت اجرایی در استان تشکیل شده است، در ستاد انتخابات استان از همان روزهای نخست دستورالعمل انتخابات تشکیل شد و تا امروز شش جلسه ستاد انتخابات در استان برگزار شده است و از شرایط کمی به سمت کیفی‌سازی جلسات حرکت کرده‌ایم.

وی افزود: کمیته‌های ذیل ستاد انتخابات استان نیز فعال و هیئت‌های استانی نیز تشکیل شده است، 964 نفر 524 نفر داوطلب و ثبت نام نهایی شده‌اند و پس از بررسی در هیئت‌های اجرایی، مراتب بررسی در هیئت‌های نظارت در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: 1084 شعبه أخذ رأی در استان وجود دارد که از این تعداد 338 شعبه سیار، 746 شعبه ثابت، 466 شعبه روستایی و 618 شعبه شهری فعال خواهد بود.

منبع: تسنیم

574783