اعطای مجوز صادره بانک مرکزی به 36 باجه منتخب پست بانک گلستان

طی مراسمی مجوز صادره بانک مرکزی به کارگزاران باجه های خدمات بانکی روستاهای منتخب استان گلستان با حضور شاپور ابری رییس اداره کل حفاظت IT و اسناد، سیدرمضان جعفری مدیر شعب استان و همکاران ستادی به آنان اعطا شد.
تصویر اعطای مجوز صادره بانک مرکزی به 36 باجه منتخب پست بانک گلستان

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مراسم ابری ضمن گرامیداشت ولادت حضرت امام رضا(ع) اظهار داشت: فعالیت باجه های بانکی از ابتدای راه اندازی از سال ١٣٨٥ با سیستم های با ورژن پایین و تعداد محدود خدمات و سرویس ها شروع شد که درحال حاضر باجه های بانکی ٣٤ خدمت به مشتریان ارائه می کنند که فرصت بسیار مناسبی برای تحقق برنامه ها و اهداف سپرده ای در باجه ها را فراهم نموده است.

وی در خصوص بازرسی و نظارت از باجه های بانکی افزود: بانک مرکزی هم انتظارش در بازدیدها و بررسی ها به همین میزان است لذا افزایش دانش بسیار مهم است و رعایت دستورالعملها و قوانین بانکی توسط باجه های بانکی و تلاش جهت افزایش منابع باجه ها ضروری است.

جعفری در این مراسم گفت: علاوه بر باجه های بانکی حاضر مقرر گردیده است تا در سالجاری بتوانیم تعداد ١٠٠ باجه بانکی دیگر نیز را در سطح استان راه اندازی کنیم.

وی در ادامه بر تعیین معین برای شعب بانکی، تشکیل جلسه ماهانه باجه های بانکی در شعب و بررسی عملکرد آنان، برقراری تماس تلفنی با باجه های بانکی بصورت مستمر، تجهیز منابع، ساماندهی و پایش دستگاه های پوز و استفاده بهینه از سبد خدمات بانک از جمله کارت مروارید، طرح نیکان و غیره تاکیدنمود.

307924

مطالب مرتبط