اعطا مجوز صادره بانک مرکزی به باجه های منتخب استان خراسان شمالی

طی مراسمی مجوز صادره بانک مرکزی به کارگزاران باجه های خدمات بانکی روستاهای منتخب استان خراسان شمالی با حضور محمد جوان رییس اداره کل حسابداری و امور سهام و محمود کریم پور مدیر شعب و مدیران کل امور روستایی و دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و معاونت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به آنان اعطا شد.
تصویر اعطا مجوز صادره بانک مرکزی به باجه های منتخب استان خراسان شمالی

به گزارش سایت خبری پرسون، جوان در این مراسم در مورد تلاش های صورت گرفته در خصوص اخذ مجوزهای بانکی و همچنین افزایش دسترسی ها و خدمات در باجه های روستایی نکاتی را ارائه نمود و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بوجود آمده در بهبود و افزایش منابع باجه ها باید با نهایت تلاش و جدیت در این مسیر گام های موثری برداریم.

کریم پور نیز در ادامه مراسم مذکور ضمن ارائه عملکرد استان، از ظرفیت های موجود و همچنین بهینه نمودن خدمات با توجه به اخذ مجوز در باجه های بانکی منتخب مطالبی را ارائه نمود.

همچنین مدیران کل امور روستایی و دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی در این مراسم امضای تفاهم نامه با پست بانک در خصوص حساب های دهیاری را بسیار مثبت ارریابی نمودند و اظهار داشتند: با وجود طرح های مصوب آینده بسیار مثبتی در ایجاد شغل و درآمدزایی دهیاریها بوجود خواهد آمد. از اینرو وجود پست بانک ایران و دستگاه های خدمات رسان در روستاها عاملی‌جهت مهاجرت معکوس روستاییان است و از خدمات و همکاری این بانک جهت ایجاد شغل و بهبود وضعیت معیشت روستاییان قدردانی نمودند.

گفتنی است: افتتاح ساختمان جدید پست بانک روستای بیدک و بازدید از کارخانه فرآوری برنج شرکت نوین گستر بجنورد که با استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی به بهره برداری رسیده است، از دیگر برنامه های جوان در سفر به استان خراسان شمالی بود.

308861

مطالب مرتبط