قربانی در گفت وگو با پرسون:

بیش از ۱۷ هزار فرهنگی در کردستان مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کردند

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون فرهنگیان استان کردستان که از 9 مردادماه آغاز شده است تاکنون بیش از 17 هزار و 500 نفر مرحله اول تزریق واکسن کرونا را انجام داده‌اند.

تصویر بیش از ۱۷ هزار  فرهنگی در کردستان مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کردند

سایت خبری پرسون ـ رشید قربانی؛ مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در گفت‌ وگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: اولویت نخست و اول وزارت آموزش و پرورش آغاز سال تحصیلی جدید به صورت حضوری است که بدین منظور کارهای زیربنایی را برای محقق شدن این مهم انجام داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان در این استان، گفت: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون فرهنگیان استان کردستان که از 9 مردادماه آغاز شده است تاکنون بیش از 17 هزار و 500 نفر مرحله اول تزریق واکسن کرونا را انجام داده‌اند.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: با این تعداد فرهنگی که واکسن تزریق کرده اند می‌توان گفت که بیش از 70 درصد از فرهنگیان و کادر آموزش و پرورش استان کردستان دُز اول واکسن کرونا را دریافت نموده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: در ابتدای آغاز این طرح 9 مرکز برای انجام واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان استان کردستان در نظر گرفته شده بود که برای سرعت بخشیدن به این پروسه این مراکز به 17 مورد افزایش پیدا کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در پایان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا 5 روز دیگر مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان کردستان به پایان خواهد رسید.

سیدعثمان محمودی ـ استان کردستان

331413