پیام تسلیت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و همراهان گرامی وی را تسلیت گفت.
تصویر پیام تسلیت رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی شهادت آیت الله سیّدابراهیم رئیسی رییس‌جمهور اسلامی ایران، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان گرامی ایشان را در سانحه هوایی تسلیت گفت.

متن کامل پیام بدین شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی با شهادت فرزندان خود، شهید بهشتی، شهید رجائی، شهید باهنر، شهید مفتح و دیگر شهدای معزز رشد کرده و خون این شهدا چنان قدرتی به آن بخشیده که بر موانع فائق آمده و امروز مقتدرانه به سوی ترازهای جهانی گام بر می‌دارد.

تقدیر این بود که جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی، رییس محترم جمهوری و همراهان گرانقدر، جناب دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر محترم امور خارجه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، آقای دکتر مالک رحمتی، استاندار محترم آذربایجان شرقی، تیم حفاظت و خدمه پرواز در حادثه‌ای ناگوار و در حین خدمت به کشور و مردم دعوت حق را لبیک گفته و به فیض شهادت نائل آمدند.

رییس جمهوری که به دنبال رضای حق، خادم امام رضا (ع) و خادم مردم بود و قلبش برای مردم می‌تپید. نماد دولت مردمی و خدمت بی‌فاصله به مردم بود. هیچ مانعی جلودار خدمت خالصانه وی نبود. یقیناً آثار اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی رییس‌جمهور شهید خدمت و همراهان شهیدش در دولت مردمی، در صفحه روزگار به ثبت رسیده و توشه راه بهشت برین خواهد بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با عزیزان و خانواده های شهدای معزز این مصیبت عظیم، شهادت رییس‌جمهور شهید و شهدای همراه را به محضر حضرت امام زمان (عج)، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، مسوولان عالی نظام اسلامی و عموم ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با نیکان را مسئلت دارم.

منبع: ایرنا

669415