روحیه و تفکر بسیجی باید در همه ابعاد زندگی و کاری تسری پیدا کند

بهزاد شیری مدیرعامل پست‌ بانک ‌ایران در نشست صمیمی با حجت الاسلام آقایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک و اعضای آن، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهارداشت: اولین مفهومی که از بسیج در ذهن ما تداعی می شود، آمادگی و حضور در تمامی عرصه ها است از اینرو روحیه و تفکر بسیجی باید در تمامی ابعاد رندگی و کار ما تسری پیدا کند.
تصویر روحیه و تفکر بسیجی باید در همه ابعاد زندگی و کاری تسری پیدا کند

به گزارش سایت خبری پرسون، بهزاد شیری مدیرعامل پست‌ بانک ‌ایران در این نشست با تأکید بر تقویت بصیرت افزایی اعضای بسیج در دستیابی به اهداف عالیه تصریح کرد: یکی از اصول بسیار مهم و ارزشمند بسیج، برنامه محوری در فعالیتها است و همکاران بسیجی ما نیز باید ماموریت های خود را بر مبنای این مهم مدیریت نمایند.

مدیر عامل پست بانک ایران ، صلابت و صراحت در کلام را وجه تمایز بسیجیان دانست و افزود: بسیجیان در تمامی عرصه ها بدنبال شفافیت هستند و بر اساس همین شفافیت ها، موفق به کسب رتبه های بالا در ارزیابی دستگاه های اجرایی، مراجع نظامی و جشنواره های مرتبط شده اند.

مدیرعامل بانک در ادامه با اشاره به دستاوردها و عملکرد بانک در سنوات گذشته تاکنون در شاخص های مختلف از جمله؛ زیان انباشته، رشد منابع، رشد تسهیلات و کمک به واحدهای تولیدی، وصول مطالبات، بین الملل و حوالجات ارزی و سودآوری بانک، افزایش تراکنش های بانکی روستایی و افزایش افتتاح حساب های روستایی در باجه های بانکی در سطح کشور ؛ تاکید کرد: تمامی این دستاوردها با همت، تفکر و روحیه بسیجی کارکنان میسر شده است که شایسته قدردانی است.

حجت الاسلام آقائی نیز در این نشست ضمن تأکید بر تقویت تفکر بسیجی درسطح بانک و ارائه عملکرد حوزه مقاومت بسیج اظهار داشت: طی ابلاغی به تمامی فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های تابعه استانی بر اهتمام ویژه و جهادی نسبت به پیگیری وصول مطالبات و جذب منابع ارزان قیمت تاکید شده است.

گفتنی است: در این نشست صمیمی، اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران نسبت به معرفی خود و ارائه عملکرد امور محوله و بیان مشکلات و ایده های خود پرداختند و پاسخ و توصیه های لازم از سوی مدیر عامل بانک به آنها ارائه شد.

372210