خدمات دولت نباید مغفول بماند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: خدمات مختلف دولت سیزدهم در یک سال گذشته نباید در حوزه‌های مختلف مغفول بماند بلکه بهتر است با همراهی رسانه‌ها این خدمات به گوش مردم برسد.
تصویر خدمات دولت نباید مغفول بماند

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا قاسمیان ۳۱ مرداد در نشست شورای اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در استانداری اردبیل اظهار کرد: رسانه‌ها باید با حفظ امانتداری و رعایت اخلاق حرفه‌ای در تبیین و تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم و بیان نقاط ضعف آستین بالا زده و مسئولان را در حوزه‌های اجرا کمک کنند.

وی به عملکرد مثبت دولت سیزدهم در مدیریت اقتصادی،‌ فعالیت‌های بهداشتی و درمانی و تلاش برای حل مشکلات و کاستی‌های مردم در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: صداقت دولت سیزدهم برای همه ملت روشن و مبرهن است و بر پایه همین صداقت است که مردم بیشترین همراهی را با دولتمردان و مسئولان اجرایی انجام می‌دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل عملکرد قابل دفاع دولت سیزدهم را در ابعاد مختلف به ویژه آرامش‌بخشی به نظام اقتصادی، جلوگیری از رانت‌خواری‌ها و فسادهای اقتصادی را یادآور شد و تصریح کرد: با تلاش دولت سیزدهم و تاکید شخص رئیس جمهور جلوی هرگونه رانت و ناعدالتی در توزیع منابع کشور گرفته شده و بیشترین فعالیت‌های خدمات‌رسانی را در مناطق محروم شاهد هستیم.

قاسمیان به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و خدمات‌رسانی در شهرها و مناطق مختلف اشاره کرد و افزود: همه این افتتاح‌ها و پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در ایام هفته دولت فرصت خوبی را مهیا می‌کند تا مردم با امید و نشاط بیشتر پشتیبانی‌های خود را از نظام اسلامی انجام دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خواست تا با همراهی رسانه‌ها در تبیین و تشریح عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف گام برداشته و به نشاط و سرزندگی بیشتر مردم و تک تک افراد جامعه کمک کنند.

منبع: ایسنا

412219