معاون گردشگری استان خبر داد:

وجود ۹ اقامتگاه بوم‌گردی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر ۹ اقامت‌گاه بوم‌گردی در این استان وجود دارد.
تصویر وجود ۹ اقامتگاه بوم‌گردی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سایت خبری پرسون، فرشید کرمی با بیان اینکه ظرفیت اقامت این تعداد بوم گردی استان ۲۰۰ نفر شب اقامت است، افزود: رزرو اقامت در بوم گردی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد توسط مالکان و بصورت سنتی و مدرن انجام می شود.

وی اظهارکرد: رویکرد استان کهگیلویه و بویراحمد گردشگری عشایری است و متقاضیان و سرمایه گذاران گردشگری عشایری را حمایت می کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با هدف متوازن سازی و توزیع گردشگری به منظور برخورداری جوامع محلی از اقتصاد گردشگر، گردشگران را به سمت روستا و مناطق عشایری سوق دهیم.

کرمی تصریح کرد: از متقاضیان سرمایه گذاری در زمینه گردشگری روستایی و عشایری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: بیشتر روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد مستعد ایجاد بوم گردی هستند اما متقاضی نیست که نیاز به تغییر نگاه و نگرش در این زمینه هستیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متقاضیان بوم گردی تسهیلات اشتغال روستایی ارزان قیمت پرداخت می شود.

منبع: ایسنا

487195