فعال شدن سامانه بارشی از فردا در قم

کارشناس هواشناسی قم، فردا (دوشنبه) صبح آسمان صاف پیش‌بینی می‌شود اما به تدریج با آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان شاهد افزایش ابر هستیم.
تصویر فعال شدن سامانه بارشی از فردا در قم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا قاضی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت جوی قم، عنوان کرد: امروز آسمان صاف و آفتابی با وزش ملایم باد خواهد بود؛ و پدیده خاصی را تا پایان وقت امروز نداریم.

کارشناس هواشناسی قم، ادامه داد: فردا (دوشنبه) صبح آسمان صاف پیش‌بینی می‌شود اما به تدریج با آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان شاهد افزایش ابر هستیم.

وی افزود: برای فردا (دوشنبه) بعدازظهر آسمان ابری و در ساعات پایانی در برخی نقاط شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

قاضی با بیان اینکه برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه فعالیت سامانه بارشی در استان ادامه پیدا می‌کند، اضافه کرد: برای روز سه‌شنبه طی تمام ساعات آسمان، نیمه ابری تا ابری خواهد بود و در برخی از نقاط بارش پراکنده را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی قم، با اشاره به اینکه برای روز چهارشنبه آسمان ابری و نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود، گفت: انتظار داریم فعالیت این سامانه روز پنجشنبه برای استان قم بارش‌های بیشتری را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به ورود سامانه بارشی کاهش دما را شاهد هستیم؛ امروز و فردا (دوشنبه) حداکثر دما به ترتیب ۲۸ و ۲۷ درجه سانتی‌گراد و حداقل دما ۱۲ و ۱۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

قاضی در پایان یادآور شد: بیشینه دمایی برای روز سه‌شنبه ۲۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

545851