فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

روز قدس، روز احیای آرمان های اسلام در نابودی دنیای استکبار است

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: در روز قدس اسلام حیات دوباره یافت و تمام دنیای استکبار و ظلم در برابر اسلام زانو خواهد زد.
تصویر روز قدس، روز احیای آرمان های اسلام در نابودی دنیای استکبار است

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم راهپیمایی روز قدس و تشییع پیکر شهید راه قدس، علی آقابابایی از شهدای کنسولگری در سوریه بیان کرد: امروز قزوین با فرزندان دلاور و بی همتای خود تا شهادت در راه قدس ایستادند و ما به همه دنیا اعلام می کنیم که مانند سرداران شهید راه قدس و علی آقابابایی ایستادیم و به برادران، وابستگان و دل بستگان شهید قول می دهیم در لباس سپاه و بسیج رژیم اشغالگر قدس را از کار خویش و سگ هار رژیم سلطه گر آمریکا را در منطقه نابود و‌ پشیمان خواهیم کرد و در میدان برای گرفتن انتقام لحظه ای درنگ نخواهیم نمود.

سردار رفیعی آتانی افزود: مردم قزوین همواره بی نظیر بودند و از میدان میرعماد تا مصلی نماز جمعه انبوه جمعیت برای اعلام میثاق با شهدای راه قدس آمدند، معتقدیم دست غیبی همواره به یاری این کشور و انقلاب آمده است و به الطاف الهی ایمان راسخ داریم.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تشریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش ۴۵ سال است ترور و تحریم می کنند و از هیچ اقدامی فروگذار نکردند اما مرزهای نبرد را ما از فکه و مجنون به دروازه های تل آویو رساندیم و مردم بدانند سپاه فدای ملت است و جان خویش را برای مردم بی منت تقدیم پیشگاه الهی می کند.
سردار رفیعی آتانی در پایان عنوان کرد: اسرائیل در منطقه سراشیبی سقوط را با شتاب بیشتری طی می کند و با عملیات طوفان الاقصی افکار عمومی دنیا علیه اسراییل قیام کرد و پس از سال ها جبهه مقاومت با اندک امکانات امپراطوری رسانه ای، مظلوم نمایی رژیم اشغالگر و غرب را به زانو در آورد. ما به سخنان و وعده ولی خدا و نایب امام عصر(عج) اعتقاد داریم که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

منبع: پرسون

625137

مطالب مرتبط