دعوت دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان قزوین از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان قزوین با صدور پیامی، مردم آگاه و شهید پرور استان قزوین را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
تصویر دعوت دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان قزوین از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین رستمی دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان قزوین با صدور پیامی، مردم بصیر و شهید پرور استان قزوین را در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"روز قدس روز اسلام است"

امام خمینی(ره)

روز قدس یادآور مظلومیت مردم فلسطین، روز نشان دادن ماهیت اصلی جنایتکار رژیم صهیونیستی به جهانیان و به نوعی یاد آور لزوم وحدت مسلمانان، مقاومت، ایستادگی و دفاع از مظلوم و روز اسلام است.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان از آن‌جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین شد تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی ناگسستنی دارد. شکی نیست که با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی ) مبنی بر نابودی اسرائیل در آینده ای نزدیک، پایان فتنه صهیونیستی در راه است و حلاوت آزادی قدس مظلوم به زودی کام مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان را شیرین خواهد کرد .

اینحانب ضمن محکوم کردن جنایت‌های گستره رژیم صهیونیستی به ویژه در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، از همه اقشار مؤمن و ولایتمدار استان قزوین ،دعوت می نمایم تا بار دیگر با حضورگسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید بیعت با آرمان های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله‌العالی )، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده، جنایات اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی را محکوم کرده و بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان دهند.

وعده ما فردا جمعه 17فروردین راس ساعت 10:30صبح از میدان میر عماد تا مسجد النبی ،همراه بامردم شهید پرور، پیکرمطهرشهیدراه قدس«علی آقابابایی»راتشییع و ازمردم مظلوم غزه حمایت می کنیم.

حسین رستمی

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان قزوین

منبع: پرسون

625132