خروج سپاهان از بحران یا فرار نساجی از قعر جدول

تیم فوتبال سپاهان پس از شکست ناامید کننده برابر صنعت نفت میزبان نساجی مازندران است.
تصویر خروج سپاهان از بحران یا فرار نساجی از قعر جدول

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان: هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، روز جمعه 24 فروردین ماه با انجام 8 دیدار برگزار می‌شود که در یکی از این رقابت‌ها، سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان تیم نساجی مازندران است.

تیم‌های سپاهان و نساجی در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو با توجه به نتایجی که در هفته‌های گذشته کسب کرده‌اند در بحران قرار دارند و مصاف دو تیم را می‌توان جدال دو تیمی که کاملاً غرق در بحران هستند قلمداد کرد.

مورایس و شاگردانش که در ابتدای فصل شایستگی بالایی از خود نشان داده بودند در طول فصل با حواشی مختلفی مواجه شدند تا رفته رفته اثرات منفی این حواشی بر تیم تأثیر بگذارد و تیم شایسته ابتدای فصل به جایی برسد که قبل از هفته بیست‌وسوم دیگر امیدی برای رقابت قهرمانی نداشته باشند.

در سوی دیگر نساجی قرار دارد که فصل را با مهدی رحمتی آغاز کرد اما پس از کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم برکنار شد تا حالا ساکت الهامی سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. شاگردان الهامی هرچند اواخر اسفند تنها پیروزی خود در نیم فصل دوم را با یک گل برابر شمس آذر کسب کردند اما در دو بازی بعدی برابر آلومینیوم و ملوان تن به شکست دادند تا با توجه به نتایج تیم‌های رقیب به قعر جدول سقوط کنند.

سپاهان در حالی آماده مصاف با نساجی می‌شود که تنها روی کاغذ شانس اندکی برای قهرمانی دارد، با این حال نزدیکی امتیازات تیم‌های رده سوم تا ششم جدول باعث شده که جدال کسب سهمیه بین تیم‌های مدعی به اوج خودش برسد. زردپوشان اصفهانی در شرایطی آماده میزبانی از نساجی می‌شوند که هفته گذشته مقابل صنعت نفت با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند تا روند نزولی این تیم همچنان ادامه داشته باشد. سپاهان در 21 بازی قبلی 12 برد، 2 تساوی و 7 شکست به دست آورده‌اند و با 38 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده‌اند.

در آن سو نساجی مازندران هفته گذشته مقابل ملوان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و به قعر جدول رده‌بندی سقوط کرد. نساجی در 22 هفته گذشته 3 برد، 6 تساوی و 13 شکست به دست آورده‌اند و با کسب 15 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارند.

آنچه مسلم است دیدار سپاهان و نساجی با توجه به نیاز هر دو تیم به پیروزی، قابلیت تبدیل شدن به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته را دارد و باید منتظر ماند و دید حوادث فوتبالی به چه صورت رقم خواهد خورد.

منبع: پرسون

635713