در پس سرقت کابل برق کشاورزان و عدم پاسخگویی اداره برق کنگاور:

کشاورزان کنگاوری در نامه به استاندار کرمانشاه چه نوشتند؟

در پی حجم بالای سرقت کابل برق کشاورزان کنگاوری، جمعی از کشاورزان به دلیل عدم پاسخگویی اداره برق شهرستان، در نامه ای به استاندار کرمانشاه از وی استمداد یاری کردند.
تصویر کشاورزان کنگاوری در نامه به استاندار کرمانشاه چه نوشتند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، متن نامه کشاورزان کنگاوری که برای رسانه پرسون نیز ارسال شده است، بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر صحرایی

استاندار محترم کرمانشاه

احتراما به استحضار می رساند در روز ۱۲ فروردین سارقان در شهرستان کنگاور مبادرت به سرقت بیش از ۲ کیلومتر از سیم های فشار قوی برق چاه های آب کشاورزی روستای کارخانه و چند روستای دیگر در این شهرستان نموده و عملا سیستم آبیاری اراضی کشاورزی را در پیک فصل کاشت و داشت محصولات زراعی تعطیل نموده اند‌.
در مراجعاتی که به اداره برق شهرستان کنگاور داشته ایم ضمن فرار از قبول مسئولیت و عدم تکریم ارباب رجوع هیچگونه اقدامی در این خصوص انجام نداده و در نهایت کشاورزان به فرمانداری مراجعه و ضمن ابراز گله مندی از عدم پاسخگویی اداره برق شهرستان، درخواست تامین سیم های برق فشار قوی توسط اداره برق را داشته که آقای مهندس صادقی فرماندار محترم به اتفاق فرماندهی انتظامی شهرستان ضمن بازدید میدانی و تایید مراتب سرقت و اذعان به این موضوع که حجم سرقت بیش از دو برابر موارد اعلامی است که در این خصوص جای تقدیر و تشکر دارد مراتب را به جناب آقای مهندس مرادی مدیریت برق استان منعکس و درخواست فوری رفع مشکل را داشته اند که متاسفانه با گذشت بیش از ۱۶ روز هیچگونه اقدامی درخصوص درخواست قانونی کشاورزان می تواند خسارت های بزرگی را حادث گردد و با عنایت به اینکه مسئولیت قانونی و نگهداری سیم های فشار قوی برق با اداره برق شهرستان کنگاور می باشد و در صورت قطعی و یا سرقت آن اداره باید به فوریت نسبت به رفع مشکل اقدام نماید از محضر حضرتعالی استدعا داریم درخصوص موارد ذیل بعنوان نماینده عالی دولت و ریاست شورای تامین استان دستور اقدام قانونی لازم صادر فرمایید:

۱. تامین سیم های برق فشار قوی سرقت شده قبل از خشک شدن محصولات کشاورزی ناشی از قطعی برق چاه های آب مذکور.

۲. بررسی و آسیب شناسایی این حجم سرقت سیم های فشار قوی در یک شب در یک محدوده جغرافیایی کوچک.

۳. نقش و اصالت و رسالت اداره برق شهرستان در این خصوص چیست؟ آیا این اداره با این حجم از نیروی انسانی و امکانات فقط مسئولیت وصل شبکه های برق را دارد؟

۴. نهاد های امنیتی در سطح شهرستان بررسی نمایند که آیا سارقان این نوع سرقت میتواند سارقان معمولی و عام باشد و با چه ابزار و ادواتی این حجم عظیم و سنگین سیم در سطح شهرستان جابجا شده است؟

با احترام
عزت مستدام
جمعی از کشاورزان کنگاور

نامه کشاورزان کنگاوری به استاندار کرمانشاه

منبع: پُرسون

636436