آیا سرقت ۲ کیلومتری در شهرستان کنگاور صحت دارد؟

بر طبق اخبار رسیده ۲ کیلومتر سیم برق فشار قوی در شهرستان کنگاور به سرقت رفت.
تصویر آیا سرقت ۲ کیلومتری در شهرستان کنگاور صحت دارد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اخبار واصله در شب ۱۲ فروردین امسال سارقان در کنگاور مبادرت به سرقت کلیه سیم های فشار قوی به طول ۲ کیلومتر نموده اند که این حجم از سرقت سیم های برق فشار قوی در سطح این شهرستان بی سابقه می باشد.

لازم به توضیح است که در ماه های گذشته سارقان به دلیل عدم برخورد و عدم اقدام موثر و بازدارنده مبادرت به سرقت درب و پنجره تعدادی از خانه های باغی کشاورزی در سطح شهرستان هم نموده اند.

همچنین در گذشته نیز سیم های برق یک خیابان از حد فاصل گلزار شهدا تا مسجد غم تسلی را نیز سرقت نموده اند.

با اهتمامی که در کشف و برخورد با سارقان در سطح کشور از نیروی انتظامی سراغ می رود انتظار می رود مسئولین انتظامی شهرستان کنگاور نیز همگام با سایر نقاط کشور طرح ضربتی در برخورد با سارقان داشته باشند.

قطعا برخورد جدی و مبارزه با سارقان موجب پیشگیری از این اقدامات مجرمانه و افزایش امنیت در سطح شهرستان خواهد شد و از فرار سرمایه و سرمایه گذار در این شهرستان جلوگیری و چه بسا افزایش امنیت قطعا در جذب سرمایه گذار موثر واقع خواهد شد.

تعدادی از مردم کنگاور در تماس با رسانه خبری پُرسون ضمن آنکه خواستار انتشار و انعکاس این دغدغه ها و انتفاقات بودند، منتظر اقدامات عملی و پاسخ فرماندهی انتظامی این شهرستان هستند.

یقینا سایت خبری و تحلیلی پُرسون نیز به محض اطلاع از برخورد و بازداشت سارقان آماده انتشار زحمات، اقدامات و تلاش های این فرماندهی مقتدر که در بسیاری از موارد پیشتاز و سرآمد است، خواهد ماند.

منبع: پرسون

625128