شهید شاخص آذربایجان غربی کیست؟

فرمانده جاویدالاثر گردان خاتم شهید شاخص آذربایجان غربی معرفی شد.
تصویر شهید شاخص آذربایجان غربی کیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: دومین کنگره سرداران و ۱۲هزار شهید آذربایجان غربی سال آینده برگزار خواهدشد و اکنون مقدمات آن در شهرستان و اقدامات مربوط به برگزاری یادواره شهدا تکاب در حال انجام است.

سرهنگ صیاد کرامتی امروز در جلسه مشترک ستاد یادواره شهدا و ستاد راهیان نور تکاب افزود: ستاد یادواره شهدای شهرستان در قالب ۱۸ کمیته به ریاست فرماندار تشکیل می شود و امیدواریم همه کمیته ها و دستگاه های عضو ستاد آمادگی کاملی برای برگزاری یادواره شهدا تکاب و مشارکت در کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی داشته باشند.

وی بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته برای اوّلین بار در تاریخ انقلاب اسلامی شهید سردار فکری، فرمانده جاوید الاثر گردان خاتم در دوران دفاع مقدس به عنوان شهید شاخص استان آذربایجان غربی معرفی شده است.

فرمانده سپاه تکاب با بیان اینکه همه یادواره های شهدا و برنامه های ایثار و مقاومت که در طول سال اجرا می شود، رنگ و بوی معرفی شهید فکری داشته باشد، اظهارکرد: امسال علاوه بر برگزاری یادواره شهدای شهرستان، آیین های گرامیداشت محلی و یاوارده های شهدای اقشار مختلف هم در تکاب برگزار خواهدشد.

سرهنگ کرامتی با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی و اقدامات مهم و شاخص شهرستان با معرفی و نمادها و تمثال هایی از شهید سردار فکری به عنوان شهید شاخص استان همراه باشد، ادامه داد: اقدامات شایسته ای از سوی شهرداری، شورای شهر و خانواده های معظم شهدا برای ساماندهی و اجرای طرح فرهنگی گلزار شهدا انجام شده که انشالله برای تکمیل و توسعه پروژه عمرانی و زیباسازی گلزار شهدا تکاب و نیز نگهداشت فضای معنوی یادمان شهدای گمنام هم تلاش های بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت های کاری ستاد یادواره شهدا و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان احداث یادمان ۱۶ شهید جاویدالاثر تکاب است که برای تحقق آن برنامه ریزی می کنیم.

سرهنگ کرامتی با قدردانی از حمایت های مادی و معنوی فرماندار تکاب در راستای اعزام کاروان های راهیان نور گفت: مرحله جدید اعزام اردوهای راهیان نور در ۲ نوبت به مناطق عملیاتی غرب کشور انجام خواهدشد و کاروان راهیان پیشرفت نیز در راستای آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با پیشرفت ها و توسعه کشور به برخی مناطق اعزام می شوند.

منبع: پُرسون

637262