ایلام

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: در طول یک سال گذشته تاکنون ۱۰۳ میلیارد ریال توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اجرای پروژه‌های ارتباطی شهرستان تازه تاسیس هلیلان سرمایه‌گذاری شده است.

استاندار ایلام خواستار تجهیز ۲ مکان مجزا برای کمک و رسیدگی به حال بیماران کرونایی در استان شد و گفت: باید بر اساس استانداردهای لازم مکان هایی به عنوان نقاهتگاه مردان و زنان تامین و جداسازی و از این ظرفیت برای کاستن بار بیمارستان ها در این شرایط خاص جلوگیری شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

۷۰ درصد مبتلایان کرونا در ایلام ۲۰ تا ۵۰ ساله هستند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بیش از ۷۰ درصد مبتلایان کرونا در این استان در گروه سنی ۲۰ تا زیر ۵۰ سال هستند و این گروه بیشترین بی توجهی به رعایت پروتکل ها و کمترین میزان استفاده از ماسک را دارند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام خواستار معرفی محصولات دانش‌بنیان تولید استان از طریق فضای مجازی و برگزاری نمایشگاه‌ها به مردم و دستگاه‌های دولتی شد.

فرماندار دره‌شهر گفت: مهم‌ترین دلیل افزایش میزان بستری و فوتی کرونا در این شهرستان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرکت در مراسمات عزا با وجود ممنوع بودن و همچنین عدم نمونه‌گیری از افراد زیر ۶۰ سال است.



معاون توسعه ورزش بانوان ایلام گفت: وضعیت ورزش بانوان ایلام در برخی از شاخصها از جمله کسب مدال و افتخار آفرینی تحت عنوان شاخص قهرمانی از میانگینهای کشوری نیز بالاتر است.
سومین خانه ورزش روستایی شهرستان چرداول استان ایلام در سال جاری، با امکاناتی از جمله میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، تور والیبال، توپ و دیگر اقلام ورزشی افتتاح شد و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.
با توجه به ورود جمعی از گردشگران غیر بومی به دره ویژدرون استان ایلام و بروز حادثه و فوت یکی از این گردشگران، تیم واکنش سریع و تیم کوهستان جمعیت هلال احمر به منطقه وارد شدند که سجاد دانش مسئول کارگروه سنگ‌نوردی هیات کوهنوردی استان در این عملیات حضور و نقش بسزایی داشت.