ایلام

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام:

اعتبارات راه و راه آهن ایلام 118 درصد افزایش داشته است

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: اعتبارات بخش راه و راه آهن استان نسبت به اعتبارات ابلاغی سال ۹۹، ۱۱۸ درصد افزایش دارد درحالی که میانگین افزایش کشور، ۸ درصد است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:

۲۰۰ کیلومتر از راه های اصلی ایلام بهسازی و آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون و در قالب طرح سراسری لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی، ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های شریانی استان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

مهمترین حمایت از یک اختراع رساندن آن به مرحله تولید است این در حالی است که جوان مخترع ایلامی پس از گذشت 12 سال از گرفتن تاییدیه اختراع«کپ نشان دهنده گلوله» به دلیل عدم حمایت از سوی متولیان امر، اختراعش به دست فراموشی سپرده شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام خبر داد:

ابلاغ ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر نوبخت به ایلام

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام ، از ابلاغ ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر نوبخت ، رئیس سازمان برنامه و بودجه، به ایلام خبر داد و گفت: از این رقم ۲۰۱ میلیارد تومان آن به منظور تسریع در اتمام پروژه های جهش تولید است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام از آغاز ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد از پنجم آذر خبر داد و گفت: این دانشگاه در ۵ کد رشته به این شیوه دانشجو می‌پذیرد.
به مناسبت روز جهانی بانک خون بند ناف؛

ذخیره‌سازی ۹۰۰ خون بند ناف در ایلام

مسئول نمایندگی بانک خون بند ناف ایلام گفت: خون موجود در بند ناف سرشار از سلول‌های بنیادی است که می‌تواند در درمان بسیاری از بیماری‌ها به خصوص بیماری‌های لاعلاج مورد استفاده قرار بگیرد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام خبر داد:

دستگیری متخلفین منطقه حفاظت شده کولگ ایلام

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام از دستگیری دو نفر شکارچی متخلف که اقدام به شکار یک رأس کل وحشی در منطقه حفاظت شده کولگ نموده بودند خبر داد.
استاندار ایلام گفت: اعتبارات اختصاص یافته به استان، با اهداف خاص و تکمیل پروژه های نیمه تمام در اختیار مدیران قرار می‌گیرد و حق جابه جایی آن را ندارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام:

ظرفیت کرونای بیمارستان های ایلام تکمیل شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: ظرفیت بیمارستان‌های دولتی این استان برای بستری بیماران کرونایی تکمیل شده است و بیمارستان‌های خصوصی حاضر به همکاری در این زمینه نشدند.
خانه مطبوعات استان ایلام با هدف افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی آثار و تولیدات رسانه‌ای استان، فراخوان سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان را برای مشارکت و شرکت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان در این جشنواره منتشر می‌کند. 
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به مطرح شدن و پیگیری مجدد تصویب منطقه آزاد مهران از سوی نمایندگان و مسئولان استان اشاره کرد و گفت: صادرات، بازاریابی و فروش برخی محصولات جانبی، سهولت و امکان تامین تجهیزات و مواد شیمیایی مورد نیاز پالایشگاه با توجه به فاصله کم تا این مرز استراتژیک، بخشی از مزیت‌های ایجاد منطقه آزاد مهران برای این پالایشگاه و به تبع آن توسعه حوزه نفت و گاز استان است.
مدیرکل گمرکات استان ایلام خبر داد؛

کشف دو محموله بزرگ قاچاق در مرز بین مهران

مدیرکل گمرکات استان ایلام از کشف دو محموله قاچاق توسط ماموران گمرک استان خبر داد و گفت: با هوشیاری مامورین گمرکات استان ایلام و با همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) دو محموله کشف و ضبط شدند.
جانشین انتظامی شهرستان ایوان از مرگ دو جوان ایوانی در یکی از غارهای صعب العبور ارتفاعات کوه بانکول واقع در این شهرستان خبر داد.
جانشین دادستان استان ایلام:

کارخانه اکسیژن«دره‌شهر» فعال می‌شود

جانشین دادستان استان ایلام گفت: مدیر کارخانه اکسیژن شهرستان دره‌شهر مکلف شد طی ۴۸ ساعت آینده مشکلات سر راه تولید را توسط کارشناسان بررسی و برای پیگیری به استان ارسال کند.