بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: مردم بویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید براحتی به مسئولان دسترسی داشته باشند و ارتباط بین مردم و مسئولان هیچ گاه نباید کم‌رنگ شود.

امروز با حضور فرمانده کل سپاه بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید سلیمانی و سالن چندمنظوره ورزشی فرهنگی در شهر چاه مبارک از توابع شهرستان عسلویه به بهره‌برداری رسید.
رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

صادرات کالا در بوشهر نسبت به سه ماهه گذشته افزایش داشته است

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد صادرات کالای غیرنفتی از استان بوشهر در فصل پاییز ۱۲ درصد بیشتر از تابستان بوده است.
معاون صنایع‌دستی اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:

صنعتگر بوشهری در نمایشگاه ملی طراحی صنایع‌دستی حائز رتبه برتر شد

معاون صنایع‌دستی اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، گفت: عبدالمجید زارعی هنرمند عباباف استان بوشهر، موفق به دریافت عنوان برتر طراحی صنایع‌دستی در نمایشگاه ملی طراحی شد.
امام جمعه بوشهر گفت: حضور بموقع در صحنه های مورد نیاز مجاهدت، شهادت طلبی، معنویت، انس به دعا، مردم دوستی، مودت، محبت به اهل بیت (ع)، عشق به خدمت بی توقع و زهد همه جانبه از دیگر ویژگی‌های برجسته شهید قاسم سلیمانی است.


تفاهم‌نامه چهارجانبه برای نخستین بار میان اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای، زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و اصناف بوشهر برای توانمندسازی مهارتی و اشتغال مددجویان این استان پس از آزادی از زندان امضا شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر خبر داد:

کشف ۱۱ تن و ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر در استان

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر از کشف ۱۱ تن و ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۳۸هزار حبه قرص روان گردان اعتیاد آور در ۹ ماه گذشته در این استان خبر داد.

مسوول مخابرات بخش شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان گفت: در روز گذشته (جمعه پنجم دیماه) آتش سوزی مرکز مخابرات این بخش باعث قطع ارتباط تلفن ۲ هزار مشترک شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

کشف ۱۵۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در گناوه

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۱۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان گناوه از دو فروند شناور خبر داد.
معاون بازسازی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر خبر داد:

تشکیل پرونده خسارت برای ۶۲۵ واحد آسیب دیده از سیل در بوشهر

معاون بازسازی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر با توجه به آغاز کار بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل ۱۶ آذرماه در این استان گفت: تاکنون ۶۲۵ پرونده برای این واحدها تشکیل شده‌ است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی:

پسری که مادرش را کشت، دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: فردی که مادر خود را در شهر خورموج به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان با اشاره بر ظرفیت‌های بی‌نظیر اقتصادی بوشهر گفت: این ظرفیت موجب شده است تا این استان به عنوان «پایتخت اقتصادی کشور» معرفی شود و در این شرایط وجود فقر و محرومیت زیبنده استان نیست.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: بیش از ۷۵ درصد پرونده‌های معوق مربوط به سال‌های قبل تعیین تکلیف و مختومه شدند و همچنین در ۸ ماهه نخست امسال ۱۰۰۴ هکتار از اراضی ملی به بیت المال اعاده گردید.
رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر با عنوان اینکه با وجود دستگاه‌های اجرایی این استان با مسائل مختلفی روبرو هستند افزود: این مهم نیازمند بررسی علمی است اما درخواست اجرای پروژه‌های پژوهشی در این استان پایین است.