بوشهر

مدیرعامل اتحادیه تعاونی صیادی استان بوشهر با اشاره به ممنوعیت صید ترال در آب‌های خلیج فارس این استان گفت: صید ترال صدمات جبران ناپذیری به ذخایر و زیستگاه‌های آبزیان وارد می‌کند؛ با متخلفان این روش صید برخورد قاطع می‌شود.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر، با اشاره به روند پرداخت تسهیلات بانکی به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا، گفت: از یک‌هزار و ۵۴ میلیارد ریال اعتبارات مصوب استان بوشهر تاکنون ۴۰ درصد آن معادل ۴۲۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان بوشهر از اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط محروم استان خبر داد و گفت: بنیاد برکت ۱۲۳ میلیارد تومان در حوزه‌های رفع محرومیت در نقاط مختلف استان بوشهر هزینه کرده است.
معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران با اعلام تولید ۵ میلیون تن ماهی پرورشی در مناطق شمالی و جنوبی کشور گفت: از این میزان ۳.۶میلیون تن آن، در استان‌های جنوبی از جمله بوشهر طراحی شده است.
معاون آبزی‌پروری شیلات استان بوشهر با اشاره به برداشت میگوی پرورشی تا آبان‌ماه، گفت: تاکنون از یک‌هزار و۶۱۲ استخر پرورشی در ۱۱ سایت استان بوشهر ۷.۸ هزار تن میگو برداشت شده است.
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی جهاد کشاورزی استان بوشهر، با اشاره به صدور مجوز ساخت ۵۱ صنایع فرآوری آبزیان در استان گفت: اکنون ۸۰ درصد صنایع فرآوری آبزیان استان بوشهر در مدار فعالیت و تولید قرار گرفته است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، از متلاشی‌شدن ۲۵ باند کلان قاچاق مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: از این باندها در نیمه نخست امسال، ۸.۱ تن مواد مخدر کشف شد.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، با تاکید بر افزایش توانمندی تجهیزاتی و نیروی انسانی مجرب گفت: نیروی دریایی سپاه، با اقتدار با تجهیزات پیشرفته نظامی و نیروی انسانی توانمند در خلیج فارس از منافع جمهوری اسلامی محافظت می‌کند.
بردستانی با اشاره به ابلاغ افزایش حقوق کارکنان شهرداری‌ها و شهرداران استان بوشهر گفت: امیدواریم با بهبود وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری‌ها و شهرداران، شاهد تلاش بیشتر آن‌ها در راستای عمران و آبادانی و زیباسازی شهرهای استان باشیم.