چهارمحال و بختیاری

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت:

کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال تخلف در بازار توزیع مرغ

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۱۲ میلیارد ریال تخلف در بازار توزیع مرغ در استان چهارمحال و بختیاری کشف شد.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد:

۲۰ هکتار زمین برای دفن زباله‌های شهرستان شهرکرد اختصاص بافت

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد گفت: حدود ۲۰ هکتار زمین برای دفن زباله‌های شهر شهرکرد، شهر کیان، شهر طاقانک و دهیاری بهرام‌آباد اختصاص داده شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری:

چهار جایگاه سوخت در چهارمحال و بختیاری احداث می شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از احداث چهار جایگاه سوخت دو منظوره و تک منظوره در شهرستانهای مختلف این استان تا پایان دولت دوازدهم خبر داد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری:

سرانه تولید گوشت و لبنیات چهارمحال وبختیای از متوسط کشور بالاتر است

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره روند رو به رشد توسعه و اصلاح نژاد در واحدهای دامپروری و طیور در این استان گفت: سرانه تولید گوشت قرمز، سفید و محصولات آبزی پروری از متوسط کشور بالاتر است .

امام جمعه شهرستان کوهرنگ مطرح کرد:

لزوم برنامه‌ریزی برای تقویت اقتصاد داخلی

امام جمعه شهرستان کوهرنگ با اشاره به اینکه با همت و تلاش مضاعف باید اقتصادمان را قوی کنیم، گفت: سابقه امریکایی‌ها بعد از انقلاب نشان می‌دهد با آمدن جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها تغییری در سیاست‌های کلانشان ایجاد نمی‌شود.


معاون دفتر امور شهری و شوراهای چهارمحال و بختیاری:

۳۸۵ میلیارد ریال بین شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری توزیع شد

معاون دفتر امور شهری و شوراهای چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های دولت برای توسعه زیرساخت‌های شهری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۸۵ میلیارد ریال بین شهرداری‌های این استان توزیع شده است.

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: کارت‌های هوشمند ملی آماده تحویل در استان ۱۰ هزار و ۸۸۶ کارت است و ۴۵ هزار نفر (حدود ۶ درصد) از واجدان شرایط برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام نکرده‌اند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

هشتمین کنگره ادبیات پایداری برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین کنگره ادبیات پایداری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت:

افتتاح ۱۳ خانه مسکونی در روستا‌های محروم بازفت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۳ خانه مسکونی در روستا‌های محروم بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ بهره‌برداری شد.
معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:

افزایش تامین نهاده‌های دامی در استان/ مرغ ارزان می‌شود

معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشد تامین نهاده‌های دامی از 35 درصد ماه گذشته به 60 درصد گفت: وضعیت توزیع مرغ در استان خوب است و قیمت آن به زودی کاهش می‌یابد اما نباید اجازه داد هیچ مرغی از استان خارج شود.


نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

بودجه‌ریزی کشور به دور از لابی‌گری باشد

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه اختصاص یافته به استان‌ها باید بر اساس میزان محرومیت‌ها باشد، مجلس باید به دور از لابی‌گری در اصلاح ساختار بودجه حرکت کند.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری:

قاچاق یا کمبود نهاده، کدامیک عامل گرانی گوشت است؟

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از توزیع نهاده دامی در استان خبر داد و گفت: علت اصلی گرانی گوشت قرمز و مرغ تنها نهاده نیست.
مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

کشف بیش از ۷۳ هزار کیلوگرم چوب و زغال قاچاق در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: در هفت ماهه ابتدایی سال مجموعا ۷۳ هزار و ۶۲۷ کیلوگرم چوب، زغال و محصولات فرعی جنگل و مرتع از قاچاقچیان در استان کشف و ضبط شده است.