چهارمحال و بختیاری

امام جمعه موقت شهرستان کوهرنگ گفت: مشکلات شهرستان کوهرنگ در بخش ناحیه صنعتی و شهری و همچنین مدیران پروازی و جابه‌جا شدن مداوم فرماندار و شهردار در شهرستان نیازمند راه‌ حلی برای رفع مشکلات است.

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری:

پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های گردشگری در این استان مصوب شد.
مسئول نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی در چهارمحال و بختیاری:

بسیاری از مدیران نهج‌البلاغه را فراموش کرده‌اند

مسئول نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی در چهارمحال و بختیاری هدف از نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی را آسان‌سازی روش خواندن این کتاب دانست و گفت: بسیاری از مدیران و مسئولان نهج‌البلاغه را فراموش کرده‌اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

۳۱ تاجر چهارمحال و بختیاری بدهی ارزی خود را تسویه کردند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع بدهی ارزی صادرکنندگان استان ۱۴۰ میلیون یورو است که تاکنون ۶۰ میلیون یورو آن تسویه شده و ۸۰ میلیون یورو آن هم در دست اقدام است.
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

قیمت هرکیلوگرم مرغ تحویلی به کشتارگاه‌ها۱۶۰هزار ریال است

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، قیمت‌تمام شده مرغ گوشتی تحویلی به کشتارگاه از چند روز گذشته را هر کیلوگرم ۱۶۰ هزار ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این در حالی است که در هفته گذشته قیمت مرغ تحویلی به کشتارگاه هر کیلوگرم ۱۰۰ هزار ریال بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری:

۳ هزار واحد خسارت‌دیده سیلاب ۹۸ در چهارمحال و بختیاری نوسازی و تعمیر شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های دولت برای جبران خسارت سیل سال گذشته گفت: سه هزار و ۶۱ واحد مسکونی خسارت‌دیده از سیلاب فروردین سال ۹۸ در این استان احداث و تعمیر شده است.

وقف جدید در چهارمحال و بختیاری؛

۴ وقف جدید در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از ثبت چهار وقف جدید در استان در سال جاری خبر داد و گفت: این وقف‌های جدید به ارزش ۸۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری:

۶۹۲۱ واقعه ولادت در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری، گفت: امسال تاکنون ۶ هزار و ۹۲۱ واقعه ولادت در این استان ثبت شده است، که این میزان ولادت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که هفت هزار و ۲۶۰ واقعه بود ۴.۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.