خراسان رضوی

رئیس کمیته آموزش و پژوهش انتخابات خراسان رضوی گفت: در انتخابات پیش رو با توجه به عدم مهر خوردن شناسنامه، دستگاه‌های احراز هویت نقش پررنگ‌تری در احراز هویت و جلوگیری از تخلفات دارند.
مدیر گروه اورولوژی خراسان رضوی گفت: به مناسبت روز ملی سلامت مردان، طرح چکاپ بالینی مردان در تنها بیمارستان فوق تخصصی اورولوژی کشور در مشهد به صورت رایگان انجام خواهد شد.
معاون امور خانواده سپاه پاسداران:

12 هزار نفر در مسابقات قرآن کارکنان سپاه شرکت کرده اند

معاون امور خانواده سپاه، گفت: ۱۲ هزار نفر از همسران و فرزندان کارکنان سپاه در مرحله مقدماتی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم این نیرو شرکت کردند که نسبت به دوره قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است.
اسامی داوطلبان تائید صلاحیت شده مشهد و کلات منتشر شد:

رقابت 527 نفر برای کسب 5 کرسی در مجلس شورای اسلامی

لیست نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ‌حوزه انتخابیه مشهد و کلات از سوی ستاد انتخابات اعلام شد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از اقدامات شاخص شهرداری که براساس سیاست‌های شورای شهر در این جهت صورت گرفته، ایجاد مراکز رویش نوین بوده که در حال حاضر هفت مرکز رویش در حاشیه شهر فعال است و در سه ماهه اول سال آینده چهار مرکز دیگر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی:

1019 نامزد انتخاباتی تائید صلاحیت شدند

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی، گفت: ۱۰۱۹ نامزد انتخاباتی در استان خراسان رضوی تایید صلاحیت شدند.رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی، گفت: ۱۰۱۹ نامزد انتخاباتی در استان خراسان رضوی تایید صلاحیت شدند.
مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری، صنعتی دوغارون خبر داد:

آغاز ساخت مرحله نخست منطقه دوغارون در پهنه 257 هکتاری

مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری، صنعتی دوغارون تایباد گفت: کار ساخت مرحله یک منطقه آزاد تجاری و صنعتی «دوغارون» خراسان رضوی در پهنه‌ای به وسعت ۲۵۷ هکتار از ابتدای سال آینده آغاز می‌شود.
عضو خبرگان رهبری در گفتگو اختصاصی با پرسون:

دشمن با تمام توانش هم نتوانسته رهبر انقلاب را فریب دهد

عضو خبرگان رهبری گفت: شخصیتی توسط مجلس خبرگان به رهبری انتخاب شد که در این سالها دشمنان با تلاش های بسیار و دستگاه های جاسوسی عریض و طویلشان نتوانسته اند حتی یک بار ایشان را فریب بدهند.
با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در بیمارستان ایرانیان مشهد:

اولین تست روش درمانی ناتوانی جنسی با استفاده از فرآورده‌های سلولهای بنیادی و طب بازساختی

اولین اقدام به درمان ناتوانی جنسی با بهره گیری از ترشحات سلولهای بنیادی و مشتقات آن به روش طب بازساختی در کشور در بیمارستان ارولوژی ایرانیان مشهد مقدس انجام شد.
عملیات حفاری مسیر غربی پروژه خط سوم قطارشهری مشهد و عملیات احداث سطح سوم تقاطع غیرهمسطح میدان شهید فهمیده روز دوشنبه طی مراسمی در شهر مشهد آغاز شد.
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: ۱۳ واحد صنفی از ابتدای امسال در این شهر به دلیل تقلب در عرضه زعفران و گرانفروشی مهر و موم شد.