لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان دورهمی‌های خانوادگی را به منزله قتلگاه توصیف کرد و گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب شیوع کرونا باید از تجمع و دورهمی های خانوادگی خودداری کرد زیرا برگزاری این‌گونه دورهمی‌های خانوادگی به منزله قتلگاه است.
پرونده ویژه پرسون؛ معضلات آموزش آنلاین در استان های ایران/6

آموزش مجازی رویای دانش آموزان محروم

پیش از شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از دانش‌آموزان مناطق محروم لرستان هر ساله با آغاز فصل تحصیل، دغدغه سقف‌های لرزان کلاس، نبود سیستم گرمایشی، کیف و کفش و... داشتند و اما امسال با توجه به شرایطی که کرونا پیش آورده جنس محرومیت این دانش‌آموزان نیز تا حدودی فرق کرده و دسترسی به آموزش‌های فضای مجازی برای آنها به رویا تبدیل شده است که رفع مشکلات تحصیل این دانش‌آموزان همت مسئولان و خیران را  می طلبد.

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: برای دانش آموزانی که دسترسی به شاد و اینترنت ندارند، آموزش ها از طریق درسنامه، سی دی و در مناطق سفید به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه می شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: با توجه به شیوع کرونا در این شهرستان افزایش تعداد پزشکان متخصص عفونی، داخلی و بیهوشی در بیمارستان‌های این حوزه به ‌شدت موردنیاز است.

تقدیری برای مجاهدت های کادر درمان کشور

دو زمان و یک تصویر جاودانه

یادداشت/ نگرانم ! درست است در گوشه ای از خانه با رعایت همه دستورالعمل ها نشسته ام اما حتی در خانه نیز در حسرت آغوش گرم پدر بزرگ و مادر بزرگ پدری و مادری خود هستم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

لرستان را تعطیل کنید،گرسنگی بهتر از مرگ است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از مدیران استان می‌خواهم که همانند ایام عید نوروز لرستان را به مدت دو هفته تمام تعطیل کنند، زیرا در حال حاضر "گرسنه ماندن" بهتر از "مردن" است.

با فرماندهی امیر طهماسبی صورت گرفت:

رونمایی از تندیس پیشکسوت دوران دفاع مقدس لرستان

در مراسم با اهدا هدایا و لوح یادبود از ملک محمودی پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد و طی آئینی با شکوه و با حضور خانواده این قهرمان از تندیس وی رونمایی شد.
رئیس سازمان جهاد کشاوزی لرستان:

۹ شهرک گلخانه‌ای در لرستان ساخته می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاوزی لرستان با بیان اینکه یکی ‌از برنامه‌های ما این است که مجتمع‌های شهرک‌های گلخانه‌ای را توسعه بدهیم، گفت: ۲۷۷ هکتار شامل ۹ واحد شهرک گلخانه‌ای در سطح استان در دست ساخت است.
روابط عمومی هیات کشتی لرستان خبر داد:

دعوت ۲ لرستانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد

علیرضا سرلک و پیمان یاراحمدی، ورزشکاران لرستانی برای شرکت در مسابقات جهانی صربستان به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان دعوت شدند.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تولیدکنندگان صنایع دستی شهرستان های سلسله، دلفان، رومشکان و چگنی یکسال بصورت رایگان در صندوق بیمه اجتماعی روستایی بیمه می‌شوند.

معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکل بیکاری جوانان با برداشتن موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی و راه اندازی و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی برطرف می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ایجاد هزار تخت بیمارستانی در این استان با عملیاتی شدن سه بیمارستان در حال ساخت خبر داد و گفت: امسال ۸۰ پزشک متخصص برای استان جذب شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خبر داد:

هیات بسکتبال لرستان صاحب سالن اختصاصی می‌شود

کریمی با اشاره به این‌که هیات بسکتبال لرستان صاحب سالن اختصاصی می‌شود گفت: بسکتبال لرستان پیشینه خوبی دارد و باید کمک کنیم تا به جایگاه اصلی‌خود باز گردد.