مرکزی

مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی :

مساجد باید محور محله شوند

مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در سفر به اراک گفت: مساجد و امام جماعت مساجد باید محله محور شوند تا مشکلات محله ها مرتفع شود.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: پنج‌ هزار و ۶۰۰ شرکت دانش بنیان در نقاط مختلف کشور به ثبت رسیده که از فعالیت این واحدهای فناور بیش از ۳۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم شریف محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارتباط مستقیم با کاهش نرخ بیکاری و رشد بهره‌وری و رشد اقتصادی در کشور دارد.
خوانساری، موسس و رییس سبک کاراته شین رزم ذوالفقار:

درکشور سامورایی ها مقام اول کاراته پیشکسوتان را کسب کرده ام

غلامعباس خوانساری رییس سبک کاراته شین رزم ذولفقار از افزایش توانایی و باور ایرانیان در ورزش های رزمی خبر داد و گفت: در سال ۹۳ در مسابقات جهانی کاراته به میزبانی ژاپن مهدکاراته دنیا در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم توانستم قهرمان جهان باشم و این چیزی نیست جز باور ایرانی و کلمه ما می توانیم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی در حاشیه بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران اراک خواستار توجه بیشتر به ارائه آموزش های مهارتی در بستر شبکه های مجازی و الکترونیک شد.
مدیرکارخانه معدنی املاح مجتمع اراک از اهدای تعداد ۲۰ دستگاه کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری به ارزش یک میلیارد ریال جهت کمک به بیماران کووید ۱۹ به دانشگاه علوم پزشکی اراک جهت مشارکت در طرح "پویش مهربانی سلامت" خبر داد.
سرپرست معاونت آموزش و پژوهش فنی و حرفه ای استان مرکزی خبر داد:

60 استاندارد شغلی مهارتی در استان بازنگری و تدوین شد

سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای استان از تدوین و بازنگری ۶۰ استاندارد شغلی و مهارتی از ابتدای سال تا کنون در اراک خبر داد.
پرونده ویژه پرسون؛ معضلات آموزش آنلاین در استان های ایران/5

برنامه شاد توانسته آموزش مجازی را آسان کند

در روزهای ابتدایی قرنطینه کرونا در ایران اسمی از یک برنامه مجازی به اسم شاد برای اموزش مجازی مدارس مطرح شد و به سرعت جای اموزش حضوری را پر کرد ، اما ایا برنامه شاد موفق عمل کرده است
رئیس کمیته امداد شهرستان تفرش از اختصاص ۵۳میلیارد و۷۳۶میلیون و۷۵۷هزارتومان بابت حمایت‌های مستمر وبلاعوض مددجویان تحت حمایت در هفت ماهه نخست امسال خبر داد.
به علت شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان؛

تردد در محوطه تالاب میقان ممنوع شد

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی از ممنوعیت تردد در محوطه تالاب میقان به علت شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان خبر داد.
جزئیات تازه از حادثه خونین بلوار مصطفی‌خمینی شهر آبسرد دماوند؛

محسن فخری زاده دانشمند موشکی چگونه ترور شد

بعدازظهر امروز (جمعه) عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله تروریستی قرار داده ضمن شهادت وی باعث زخمی شدن محافظان و چند تن از عابران شدند .
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد :

کمک هشت میلیارد ریالی خیران استان مرکزی به بخش درمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خیران استان مرکزی به منظور رفع نیازهای درمانی استان در دوران شیوع ویروس کرونا، امسال هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به بخش سلامت کمک کردند.
چرا از المان های صنعتی در محیط های شهری اراک استفاده نمی شود؟

جای خالی المان های صنعتی کارخانجات در اراک کی پرمی شود

نقش المان در هویت بخشی به یک شهر بر کسی پوشیده نیست، چرا که یک المان در واقع نشان دهنده هویت اصلی یک شهر است و در تصویر ذهنی شهروندان و چه بسا گردشگران نسبت به شناخت آن شهر بسیار تاثیر گذار است.اراک شهر صنعتی با صدها کارخانه است اما جای خالی المان های صنعتی سالها در اراک حس میشود .